Opstartprobleem windows Xp pro serv pack2

Status
Niet open voor verdere reacties.

pamela538

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
4
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe harde schijf nadat mijn oude schijf stuk was gegaan heb nu een maxtor 160 gb en oude harde schijf meegekregen en die zit er nu ook weer in maar heb nu sinds 2 weken opstartproblemen bij eerste opstart hij begint eerst goed waarna de lampjes uitgaan en moet eerst 3 a 4 keer resetten voor hij goed opstart en als ik bv na installatie van iets opnieuw moet opstarten gaat het gewoon goed dus alleen bij de eerst opstart bv s,morgens. ik zat te denken dat knop van aan en uit stuk is of toch weer problemen met harde schijf wie o wie herkent dit en kan mij helpen

groetjes pamelaatje:confused:
 
Dat wijst in eerste instantie op een mogelijk probleem met de voeding.

Heb je de mogelijkheid deze door te meten of even een andere te proberen?
 
opstartproblemen windows xp

Ik hoop dat dit alles is want ik ben teneinde raad en stond al op het punt om xp te herinstalleren en dat zie ik dus nu niet zo zitten omdat ik dan alles weer kwijt raak . ik zal hem even laten testen of het inderdaad de voeding is. je hoort nog van mij
 
Dat wijst in eerste instantie op een mogelijk probleem met de voeding.

Heb je de mogelijkheid deze door te meten of even een andere te proberen?

Heel goed! Dat is idd het eerste wat mij ook te binnen schoot. Toevallig heeft een vriendinv van mij een tijdje geleden ook hetzelfde probleem gehad en bij haar bleek het de harde schijf te zijn (na lang zoeken). Aangezien je een maxtor schijf hebt en maxtor qua betrouwbaarheid niet echt meer heeft gescoord aan het einde van zijn bestaan, zou ik als ik jou was deze mogelijkheid ook even in mijn achterhoofd houden, mocht het de voeding niet zijn.
 
reactie

Heel goed! Dat is idd het eerste wat mij ook te binnen schoot. Toevallig heeft een vriendinv van mij een tijdje geleden ook hetzelfde probleem gehad en bij haar bleek het de harde schijf te zijn (na lang zoeken). Aangezien je een maxtor schijf hebt en maxtor qua betrouwbaarheid niet echt meer heeft gescoord aan het einde van zijn bestaan, zou ik als ik jou was deze mogelijkheid ook even in mijn achterhoofd houden, mocht het de voeding niet zijn.

dat dat zei de zaak waar ik half jaar geleden de harde schijf heb gekocht en heb laten inzetten ook dus ik heb nog garantie erop maar ja als toch blijkt dat het wel aan de oude harde schijf ligt die er ook bij in zit dan ben ik lekker de pineut
dus dat word zolang hij nog draait alle foto,s op cd,s zetten maar goed ik zal hem deze week ff heen brengen dan hoor ik het wel eerst morgen maar alles naar de en pics naar cd dan zien we wel wat er aan het handje is
 
dat dat zei de zaak waar ik half jaar geleden de harde schijf heb gekocht en heb laten inzetten ook dus ik heb nog garantie erop maar ja als toch blijkt dat het wel aan de oude harde schijf ligt die er ook bij in zit dan ben ik lekker de pineut
dus dat word zolang hij nog draait alle foto,s op cd,s zetten maar goed ik zal hem deze week ff heen brengen dan hoor ik het wel eerst morgen maar alles naar de en pics naar cd dan zien we wel wat er aan het handje is

Mocht je problemen hebben met het overzetten van de foto's etc, omdat de hd idd kapot is, dan kun je dat hier ook even vragen. Vaak is er meer data te benaderen dan op het eerste gezicht lijkt.
Mocht je trouwens in de gelegenheid zijn je voeding te vervangen, dan kun je dit natuurlijk even snel testen.

Ik weet namelijk niet hoe de service is bij jullie computerboer, maar bij die van ons ben je allereerst verantwoordelijk voor je eigen data en duurt het allemaal ERRUG lang voor je je beestje weer retour hebt.

Succes!
 
Mocht je problemen hebben met het overzetten van de foto's etc, omdat de hd idd kapot is, dan kun je dat hier ook even vragen. Vaak is er meer data te benaderen dan op het eerste gezicht lijkt.
Mocht je trouwens in de gelegenheid zijn je voeding te vervangen, dan kun je dit natuurlijk even snel testen.

Ik weet namelijk niet hoe de service is bij jullie computerboer, maar bij die van ons ben je allereerst verantwoordelijk voor je eigen data en duurt het allemaal ERRUG lang voor je je beestje weer retour hebt.

Succes!

ja de probleem is al opgelost de moederbord en processor waren stuk heb nu een nieuwe erin. heheheheh
ben hem 1 week kwijt geweest dus vandaar ik niet kon antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan