opstartprobleem XP (shdocvw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryjax

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Hoi,
Mijn broertje heeft problemen met z'n PC. Windows XP lijkt normaal op te starten maar indien hij dan op één van de persoonlijke accounts klikt om die te openen dan gaat ie wel verder maar dan verschijnt er een leeg bureaublad met alleen de achtergrondfoto + een foutmelding in de trend van "er mist een shdocvw.dll" ofzo .Heb al geprobeerd tijdens het opstarten met F8 ed in de veilige modus te geraken. Ik kreeg wel het zwarte scherm met de witte letters maar kon niet met de pijlcusror naar de mogelijkheid "opstarten in de veilige modus" de PC stond op "windows normaal opstarten : 30 seconden " en ik kon dit dus niet aanpassen. Reageert ook niet op Alt Gr-Ctrl-Delete en heb ook geen mogelijkheid om "start" te klikken want die werkblak ontbreekt geheel.
Kan iemand mij advies geven.BVD !

Harry:(

Hoi Trustno1,

Zal één en ander eens goed doorlezen maar ik zie wel al dat het dus een behoorlijk groot probleem is en wat je dus niet zomaar even opgelost hebt.

In ieder geval bedankt voor de tip
Harry

Ik weet niet of het wil werken, maar ik kan anders deze dll bestand naar je sturen en kijken of je zo het systeem weer goed kan laten draaien.

Ik weet niet of het wil werken, maar ik kan anders deze dll bestand naar je sturen en kijken of je zo het systeem weer goed kan laten draaien.

Mijn broertje ging XP opstarten en tijdens het opstarten de toets 'R' ingedrukt. Toen kwam in de 'boot-device' en kon daar het een en ander kiezen. Ik ga vanavond even kijken, maar komt dit ook iemand bekend voor en wat kan ik daar dan doen?

Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan