HerrieM
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2004
Gisteren tijdens het instaleren van fifa 2003 (het spel heb ik al vaker op mijn pc gehad) liep mijn pc vast. Bij het opnieuw opstarten kreeg ik een blauw scherm te zien. Hierop stond dat windows was afgesloten omdat er een boot error was. Het advies was hem opnieuw op te starten en als het scherm terug kwam de instalatie van nieuwe harde- en software ongedaan te maken. dat zou moeten kunnen via de beveiligde modus.
Ik start de pc wederom opnieuw op. de opstartprocedure lijkt hetzelfde als normaal. Bij het laadscherm van windows XP (zwart scherm met windows logo en een blauw balkje eronder) slaat mijn pc af en start opnieuw. Dit doet hij oneindig. Als ik in de bios wil komen doet hij niks.Als ik in de veilige modus wil komen (F8) kan ik kiezen tussen verschillende modus. Ik kies veilig en hij gaat naar het windows laadscherm. En opnieuw slaat hij af en start weer op.
PC is 2G pentium IV
Windows XP prof.
Radeon 9600 XT
Ik wil eigenlijk niet alles op mijn hardeschijf kwijt zijn.
Aangezien ik de pc via via heb , heb ik ook geen boot disk.
Weet iemand een oplossing?
Ik heb nog ergens een oudere harde schijf die wel werkt, maar ik weet niet of ik via deze schijf bestanden op mijn nieuwe schijf zou kunnen verwijderen.
Mijn pc deed het redelijk goed voordat hij tijdens de instalatie vastliep,dus ik denk niet dat het een probleem aan de hardware is.
Ik start de pc wederom opnieuw op. de opstartprocedure lijkt hetzelfde als normaal. Bij het laadscherm van windows XP (zwart scherm met windows logo en een blauw balkje eronder) slaat mijn pc af en start opnieuw. Dit doet hij oneindig. Als ik in de bios wil komen doet hij niks.Als ik in de veilige modus wil komen (F8) kan ik kiezen tussen verschillende modus. Ik kies veilig en hij gaat naar het windows laadscherm. En opnieuw slaat hij af en start weer op.
PC is 2G pentium IV
Windows XP prof.
Radeon 9600 XT
Ik wil eigenlijk niet alles op mijn hardeschijf kwijt zijn.
Aangezien ik de pc via via heb , heb ik ook geen boot disk.
Weet iemand een oplossing?
Ik heb nog ergens een oudere harde schijf die wel werkt, maar ik weet niet of ik via deze schijf bestanden op mijn nieuwe schijf zou kunnen verwijderen.
Mijn pc deed het redelijk goed voordat hij tijdens de instalatie vastliep,dus ik denk niet dat het een probleem aan de hardware is.