Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hbisschop

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Als ik mijn computer opstart krijg ik ongeveer voor het aanmeldings scherm een fout "sas window: winlogon.exe" dan heb ik de keuzeu Oke, programma beeindigen of Annuleren, om fouten op te sporen in het programma kies ik voor keuze Annuleren doet ie niks en start de pc opnieuw op en kies ik voor keuze oke kom ik bij een volgende fout winlogon.exe en heb ik weer dezelfde keuzes Oke en Annuleren maar bij keuze Oke en keuze Annuleren doet de pc niks en start hem even later opnieuw op

Wie kan mij helpen
Groeten H. Bisschop

Ik snap er niet zo veel van, zonder leestekens en spaties, iets duidelijker had wel gemogen.:rolleyes:

Maare, kijk hier eens, misschien heb je er wat aan.

als ik mij computer opstart krijg ik de volgende melding:
-sas window: winlogon.exe
Ik heb dan 2 keuzes om te kiezen
- Oké, pragramma beeindiggen of
- Annuleren, om fouten op te sporen in het programma
Kies ik dan voor de tweede keuze "annuleren" start de computer op nieuw op en kom ik weer bij de foutmelding.
Kies ik voor de eerste keuze "oké" krijg ik de volgende melding:

winlogon.exe en dan heb ik weer 2 keuzes
- Oké, programma beeindiggen waarna de computer automatisch opnieuw opstart en weer bij de eerst foutmelding kom
- Annuleren, om fouten op te sporen in het programma waarna de computer ook automatisch opstart en weer bij de eerste foutmelding kom.

Ik hoop dat dit duidelijker is.

Kun je wel opstarten in veilige modus door op F8 te trommelen na de bios screen?
Zo ja, probeer een systeemherstel naar een datum waarop het probleem zich niet voordeed, indien je systeemherstel aan had staan, uiteraard.

Ook de link nog doorgenomen in mijn vorige reply?

nee f8 wil die niet pakken en die link kun ik ook niet veel mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan