Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

plop1001

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Berichten
13
Hallo,

Sinds korte tijd blijft mijn PC af en toe hangen bij het opstarten van windows XP. Het blauwe balkje met windows logo er boven blijft dan hangen. Na een paar keer proberen starte hij dan soms toch op. En ook bij een warme start (start-opnieuw opstarten) deed hij het wel. Ik dacht dat het aan mijn harde schijf zou liggen, omdat deze wel vaker crashte.

Maar nu ik er een nieuwe harde schijf heb ikgezet en windows opnieuw geinstalleerd (ondertussen al 2x) start hij helemaal niet meer op. Hij blijft in hetzelfde scherm hangen. Wel kan ik opstarten in veilige modus, maar niet met netwerk-ondersteuning.

Nu heb ik via F8 een logboek laten bijhouden bij de start en deze vanuit veilige modus bekeken. Ik heb deze bijgevoegd. Zoals je ziet kan kunnen verschillende stuurprogramma's niet worden geladen. Ik heb al geprobeerd om de stuurprogramma's bij te werken e.d., maar hierbij geen resultaat. Wanneer ik in apparaatbeheer naar de stuurprogramma's kijk, staat er dat ze correct werken. Ik vraag me daarom af waar het probleem ligt. Kan iemand me hierbij helpen?

Bij voorbaat dank,
Plop1001

PS.: Systeem:
Processor: Intel Pentium 4 2.40 Ghz
Videokaart: Geforce FX 5200
Moederbord: Soltek SL-85ERV2
Harddisk: Maxtor 6 V250F0 (250 GB)
Deze aangesloten via Silicon Image SiI 3512 SATAlink Controller
 

Bijlagen

  • ntbtlog.txt
    95,5 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan