opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

salletti

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
L.S.

Bij het opstarten krijg ik steeds de melding

WINDOWS SCRIPT HOST
Kan bestand C:\program files\support.com\script\launchjobcheckday.js niet vinden

Wat is dit voor bestand..kan ik dat ergens dowqnloaden of hoe kan ik deze irritante melding stoppen

met vr gr peter

je kunt het deactiveren via
>start
>uitvoeren
>type cmd in <enter>
type in de dosbox 'msconfig' <enter>
ga naar laatste tabblad. Daar zie je met welke programma's je systeem mee opstart.
en staat ongetwijfeld ook een aanroep naar deze opdracht tussen.
haal het vinkje weg.

Let wel, nu heb je hem in principe tijdelijk gedeactiveerd. Als je het netjes wilt doen zul je verder moeten zoeken. het is in ieder geval een script. Misschien vanuit de scheduler aangeroepen?

Schijnt mij een irretant spy-warebestandje te zijn, de oorsprong van het opstarten ervan zoeken en weg ermee. De oorzaak van opstarrten kun je zoeken met "autoruns", gratis te downloaden van Internet en geeft alle bestanden weer die gedurende het opstarten geladen worden. 't Is een .exe, moet niet geïnstalleerd worden. Als je de boosdoener gevonden hebt, vinkje weg ervoor, herstarten en opgelost.

Jan

je kunt het deactiveren via
>start
>uitvoeren
>type cmd in <enter>
type in de dosbox 'msconfig' <enter>
ga naar laatste tabblad. Daar zie je met welke programma's je systeem mee opstart.
en staat ongetwijfeld ook een aanroep naar deze opdracht tussen.
haal het vinkje weg.

Let wel, nu heb je hem in principe tijdelijk gedeactiveerd. Als je het netjes wilt doen zul je verder moeten zoeken. het is in ieder geval een script. Misschien vanuit de scheduler aangeroepen?

Je kan gewoon START en UITVOEREN en dan MSCONFIG typen....sla CMD maar over!

L.S.

Dank voor de aangedragen oplossingen..heb de hele opstartconfiguratie uitgeplozen en aangepast, alsmede....services configuratie...Nu maar afwachten wat het resultaat is....want.......de computer moet de gehele dag uitstaan en dan pas krijg ik die melding.

tussendoor zie je of hoor je niets..bestand zegt het eigenlijk al...dayjobcheck

dag baan check...of zoiets

met vr gr peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan