Opstartprobleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SmartieB

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Gisteravond rond 8 uur:

Ik heb hier nu ook last van! Vlak na het downloaden van het programma "Folder locker" ging de computer uit en startte uit zichzelf opnieuw op. Nadat ik het wachtwoord had ingevoerd en 10 seconden gewacht, sloot de computer zich weer af en startte weer opnieuw op! :(

Help?
=====================
Gisteravond rond 9 uur

Edit:
Nu vanaf mijn eigen PC weer, na 10 minuten gewacht te hebben:

[smallimg]http://img401.imageshack.us/img401/6895/helpmijzy6.jpg[/smallimg]

en na een klik op "click here." voor de technical information:
The following files will be included in this error report:

C:\DOCUME~1\*mijnnaam*\LOCALS~1\Temp\WERfa63.dir00\Mini030808-02.dmp
C:\DOCUME~1\*mijnnaam*\LOCALS~1\Temp\WERfa63.dir00\sysdata.xml
=====================
Vanochtend 10 uur

De computer valt weer terug in de foute opstartprocedure... Hij is gisteravond voor het laatst goed opgestart.

Alle hulp is welkom!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je afbeelding klikbaar gemaakt. Is beter voor de layout

Weer een succesvolle opstarting later,... nadat ik 20minuten heb gewacht met het wachtwoord in te voeren, verschijnt er weer een foutmelding met blablabla:
"The system has recovered from a serious error."

helpmij2xt8.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,

heb je recentelijk iets veranderd aan je systeem?
Lijkt een hardware conflict of iets met je drivers.
Kijk eens in app. beheer of er gele uitroeptekens staan.
Start--->uitvoeren--->type "msconfig" gevolgd door OK--->tablad opstarten en zet alles uit behalve je virrusscannner.
Daarna 1 voor 1 de progjes weer mee laten doen en kijk of het probleem weer ontstaat.

Suc6.

Hoi,

heb je recentelijk iets veranderd aan je systeem?
Lijkt een hardware conflict of iets met je drivers.
Kijk eens in app. beheer of er gele uitroeptekens staan.
Start--->uitvoeren--->type "msconfig" gevolgd door OK--->tablad opstarten en zet alles uit behalve je virrusscannner.
Daarna 1 voor 1 de progjes weer mee laten doen en kijk of het probleem weer ontstaat.

Suc6.

helpmij3oi7.jpg

14:30

Na een plotselingen herstart vanuit het niets met daarna een tijdje gewacht te hebben kreeg ik weer een optie om het foutenrapport te verzenden, dit mislukte echter. De website van Microsoft opende zich met deze melding:

Beschadigd foutenrapport

Het foutenrapport dat u hebt verzonden is helaas beschadigd en kan niet worden geanalyseerd. Beschadigde foutenrapporten komen zelden voor. Ze kunnen worden veroorzaakt door hardware- of softwareproblemen en duiden vaak op een ernstig probleem met uw computer.

Laatst bewerkt:
helpmij3oi7.jpg

14:30

Na een plotselingen herstart vanuit het niets met daarna een tijdje gewacht te hebben kreeg ik weer een optie om het foutenrapport te verzenden, dit mislukte echter. De website van Microsoft opende zich met deze melding:

Beschadigd foutenrapport

Het foutenrapport dat u hebt verzonden is helaas beschadigd en kan niet worden geanalyseerd. Beschadigde foutenrapporten komen zelden voor. Ze kunnen worden veroorzaakt door hardware- of softwareproblemen en duiden vaak op een ernstig probleem met uw computer.

Hoi,

Ik merk dat je precies hetzelfde probleem hebt als dat van mij.

Ik heb vandaag (10.03.2008) contact gehad met de leverancier van mijn pc. Mij is verteld dat, gezien de leeftijd van mijn computer (bijna vijf jaar oud!) het besturingssysteem vervuild zou zijn geraakt door in de loop der jaren diverse software te hebben toegevoegd en verwijderd. Een restore is mij geadviseerd.

Ik vind het een veel te makkelijke oplossing van de leverancier. Alsof men geen zin heeft om samen het proces door te lopen. Ik vind restoren een laatste redmiddel om je pc weer goed te laten draaien. Als het niet nodig is, dan doe ik het liever niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan