opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tantekietelaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
ik heb een HP dv6000 met windows vista.
waarneer ik hem opstart krijg ik gewoon het balkje te zien, vervolgens krijg ik gewoon het inlog beeld, nadat ik heb ingelogd krijg zie ik alleen maar zwart beeld. in veilige modus doet hij het wel dus de video kaart kan het niet zijn.
is er iemand die dit probleem herkent en mij ermee zou kunnen helpen?
alvast bedankt.

Dus je komt wel in veilige modus?
Als je daar bent en je kiest voor "laatst bekende werkende configuratie" en je start dan door werkt hij dan wel?
Heb je onlangs iets aan je PC veranderd of toegevoegd? Andere drivers bijvoorbeeld of een USB apparaat?

Dus je komt wel in veilige modus?
Als je daar bent en je kiest voor "laatst bekende werkende configuratie" en je start dan door werkt hij dan wel?
Heb je onlangs iets aan je PC veranderd of toegevoegd? Andere drivers bijvoorbeeld of een USB apparaat?

sorry, wat bedoel je met ''laatst bekende configuratie'', bedoel je systeemherstel? want dat heb ik net geprobeert maar werkt ook niet
en ik heb niks aan mijn computer veranderd, het was van de een op de andere dag.
ik heb wel een cursur trouwens
bedankt

Laatst bewerkt:
sorry, wat bedoel je met ''laatst bekende configuratie'', bedoel je systeemherstel? want dat heb ik net geprobeert maar werkt ook niet
en ik heb niks aan mijn computer veranderd, het was van de een op de andere dag.
ik heb wel een cursur trouwens
bedankt

laatst bekende configuratie die goed werkte als in: je drukt op f8 zoals opstarten in veilige modus en dan kies je voor die optie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan