opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marie25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Mijn computer wil niet goed opstarten
ik ging hem opstarten en toen liep hij vast, dus heb ik hem gereset en toen heb ik systeemherstel gedaan (werd aanbevolen) en nu kom ik als je normaal je wachtwoord moet invullen op een blauw scherm met niks er op en dan kan ik dus wel zonder dat ik het zie me wachtwoord in typen en dan kom ik op mijn bureablad zonder iets er op en zo af en toe heb ik een muis en als ik helemaal links buiten mijn scherm klink kan ik wel mijn gagets (die normaal rechts van het schrerm staan) in mijn scherm slepen, maar verder kan ik niks. De veilig modus werkt wel. Weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg, ik heb niet echt veel verstand van computers. Ik heb immidels al een opstart en nog een keer een systeem herstel gedaan

update:
Ik heb de computer nog een keer afgesloten vanuit de veilig modus. Toen ik hem weer op wou starten liep hij weer vast bij het scherm met het windows logo die verschijnt. dus toen hem weer gereset en toen kwam na het scherm met het windows logo heel even een blauw scherm met veel tekst en bij na direct starte hij automatisch weer opnieuw op

En wat deed hij nadat hij weer opnieuw opstarten?

Het klinkt of je windows bestanden zijn aangetast. Probeer eens via de windows cd/dvd de repair functie is gebruiken.

Windows cd/dvd er in -> opstarten vanaf cdrom -> wachten totdat alles is geladen. Dan komt er vanzelf een menu keuze te staan waarin je een repair functie kan aanroepen.

groetjess,

Dennis

En wat deed hij nadat hij weer opnieuw opstarten?

toen kwam er weer een blauw scherm waar je normaal je wachtwoord moet invullen

Het klinkt of je windows bestanden zijn aangetast. Probeer eens via de windows cd/dvd de repair functie is gebruiken.

Windows cd/dvd er in -> opstarten vanaf cdrom -> wachten totdat alles is geladen. Dan komt er vanzelf een menu keuze te staan waarin je een repair functie kan aanroepen.

groetjess,

Dennis

ik heb geprobeerd om vanuit de veilig modus de cd van window vista (wat er voor windows 7 op stond) op te starten, maar dan staat er op een geven moment aangepast installeren ofzo maar dan gaan alle bestanden en programma's weg, dus weet niet of dat wel het goede is dus heb het nog maar niet gedaan.

heb ook nog de windows7 update cd er in gedaan maar dan wil hij niet beginnen omdat het is opgestart uit de veilige modus en een aantal programma's moesten eerst nog worden weggegooid.

Wat moet ik doen moet ik windows vista weer helemaal opnieuw instaleren en dus gaan alle programma's er af en kan ik daarna gewoon de windows 7 update installeren. Of moet ik iets met de windows 7 cd

hij wil weer normaal opstarten
heb een aantal dingen gedaan dus weet niet waardoor hij het nu weer doet, maar oke
bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan