Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
176
Iedere keer als ik opstart, en inlog op mijn gebruikersaccount, blijft windows vista even vasthangen op het bureaublad. Dit duurt dan 2 tot 5 minuten. En dan hangt mn computer gewoon even vast, ik kan dan alleen nog de muis bewegen en voor de rest helemaal niks aanklikken of ook maar iets..
Ik heb een vermoeden waardoor dit kan komen, maar weet het niet zeker het kan ook iets heel anders zijn. Want ik heb namelijk sinds kort nieuw RAM geheugen, ik had eerst 1 gb, en nu is er nog eentje van 1gb bijgezet. Sindsdien heb ik dit probleem met opstarten.

Het is nogal vervelend want zonder dat vasthangen zou mn computer veeel sneller zijn opgestart.
Iemand een idee hoe dit komt??
 
Haal dat extra geheugen van 1 gb er even uit.
Doet de computer dan nog steeds hetzelfde?
 
ik weet in godsnaam niet hoe ik dat moet doen en of ik het wel kan....
Is dat verstandig als je niet weet waar het zit en hoe ik het eruit moet halen..:confused:
 
Okee ik ga het proberen! Dus ram eruit/erin halen hoef je verder helemaal niks meer bv softwarematig te doen? Dat gaat allemaal automatisch als je hem er weer in heb zitten?
 
Okee ik heb het extra geheugen eruit gehaald, maar nog steeds blijftie hangen bij het opstarten. Dit probleem ligt dus NIET aan het extra geheugen...

EDIT: Help sinds ik het nieuwe geheugen er ff uit hebgehaald, en later er weer in heb gedaan krijg ik nu bij ieder programma dat ik opstart deze meldin:
helpjv.jpg


Dit krijg ik bij het opstarten van mn Pc een stuk of 10 keer achter elkaar, dus voor iedere toepassing die die opstart. En voor de rest nog bij ieder programma dat ik opstart die melding. Hier was het bij firefox zoals je ziet. Wat is het??
 
Laatst bewerkt:
Heb je alle het geheugen allebei getest? (en ook de geheugenslots)

En verder over die foutmelding ik zie er google in staan, gebruik je google chrome?
Of andere google applicaties?
Verwijder GOEC62~1.DLL bestand eens?

Lucas
 
Laatst bewerkt:
Okee ik heb het bestand verwijderd en de melding is weg.
Alleen nu is mijn probleem met het opstarten nog niet opgelost:)
 
Probeer is zo min mogelijk programma's op te starten wanneer je je pc opstart.

Dat doe je zo:
run: msconfig > ga naar tabblad "startup" (of opstarten) > en klik daar alle onnodige dingen weg. > dan ok en je pc opnieuw opstarten.

Lucas
 
Ja dat had ik ook al geprobeerd, toch bedankt
maar dit probleem is echt iets onnozels, de pc blijft gewoon een paar minuten vasthangen, en ik heb helemaal niet veel opstartprogrammas
misschien dat één bepaald proces dat doet?
 
Ik zou het ook niet meer weten.. Heb je nog een cdtje van Windows?

Je kan een repair proberen..
En anders zou je windows er opnieuw kunnen opzetten.

Lucas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan