Opstartproblemen xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

danney

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Mijn pc blijft sinds gisteren overwacht hangen bij het opstarten. De laastste dagen starte hij al wel langzaam op. Het laatst geupdate programma is Adobe, gisterochtend

Ik krijg de keuze om te gaan naar de veilige modus met of zonder netwerk, de laatste configuratie te herstellen of windows gewoon op te starten.
Elke keus heeft hetzelfde resultaat, namelijk een herstar van het systeem met wederom dezelfde keus.

Helaas is er bij deze pc geen cd geleverd maar staan de herstel bestanden op een partitie, waar ik dus nu niet bij kan. Bovendien staan er nog enkele belangrijke bestanden op de pc die ik nog graag weer terug zou krijgen.

Wie o wie kent dit probleem en weet hoe het op te lossen?

Danney

heey danney,

Ik wil eerst ff weten wat je pc sys zijn en wat je besturingssysteem is.

Ok, heb je je pc al op virussen laten scannen?
heb je alle updates wel goed geinstalleerd?

heey danney,

Ik ken dit probleem heel erg goed! Heb ook ooit xp gebruikt voor school. liep soms ook vast. en vooral als je belangrijke bestanden op je pc hebt staan die graag niet kwijt wilt.

Gr patryk vd meulen

Laatst bewerkt:
heey danney,

Ik ken dit probleem heel erg goed! Heb ook ooit xp gebruikt voor school. liep soms ook vast. en vooral als je belangrijke bestanden op je pc hebt staan die graag niet kwijt wilt.

Gr patryk vd meulen

Dat gaat toch niet al start je pc niet meer op ?:o

Alleen met Hirencd kan je scannen :)

Laatst bewerkt:
Je bestanden zijn eenvoudig terug te halen.
Hang je HDD aan een andere PC en kopïeren maar.

Opnieuw installeren, met je recoverpartitie, middels ( na de bios) F11, of met een andere toets.
Kijk even in je handleiding van je pc, staat het precies beschreven.

Ik zou eerst even scannen kijken of dit de problemen verhelpt:

Dowload dit en brand op cd'tje met imgburn of een ander brand programma;)

http://www.hirensbootcd.net/details/10.0.html

Daarna start je de cd op bij het opstarten van de pc scan daarna met de programma's die op de cd staan.

Als dit niet lukt kan je belangrijke bestanden er afhalen en op een stick of externe hdd zetten of cd;)

Wat coenraad zei is ook mogelijk alleen is er een kans op besmetting van de andere pc:confused:

Groetjes!

Bedankt,
Ik ga een en ander proberen en laat jullie weten hoe het loopt.
Wat betreft verder info van mijn systeem, dan moet ik thuis de gegevens erbij pakken.

groetjes
Danney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan