ik heb een opstartprobleem. Ik heb net mn setup gedraait van win '98 en alles doet het prima. Vervolgens installeer ik verschillende hard en soft ware. Bij het opnieuw opstarten van de computer blijft hij haken op het windows splash screen en laad hij windows niet verder op??????????
Als ik dan in de veilige modus opstart start hij wel op. Hier heb ik verschillende dingen geprobeert en als ik mn soundblaster live (software) verwijder start hij wel op. Zo kan ik nu in ieder geval het net op om nu even om raad te vragen.
Ligt het nu aan mn geluidskaart???? want hier had ik eerst geen prolemen mee of is het de software???? Of ligt hier een heel ander probleem achter.
Ik heb een pIII 733 mhz 128 mb geheugenn ter informatie.
Als ik dan in de veilige modus opstart start hij wel op. Hier heb ik verschillende dingen geprobeert en als ik mn soundblaster live (software) verwijder start hij wel op. Zo kan ik nu in ieder geval het net op om nu even om raad te vragen.
Ligt het nu aan mn geluidskaart???? want hier had ik eerst geen prolemen mee of is het de software???? Of ligt hier een heel ander probleem achter.
Ik heb een pIII 733 mhz 128 mb geheugenn ter informatie.