opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekkerkerk

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Ik heb het programma cobian Backup geinstaleerd en enkele taken ingevoerd. hierna drukte ik op taken uitvoeren en kwam er in het taakvenster te staan: computer afsluiten. ik vond dit vreemd omdat hij dan geen back-up kan uitvoeren. hij herstarte niet automatisch en toen ik hem opstarte kwam er het volgende te staan:
logonui.exe: Toepassingsfout
De instructie op 0x76f9b819 verwijst naar heheugen op 0x76fa5b54. De benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O-foutstatus van 0xc000009c. Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het menu.

wat ik ook klik ik krijg het volgende scherm:
winlogon.exe - toepassingsfout en dan hetzelfde
(De instructie op 0x76f9b819 verwijst naar heheugen op 0x76fa5b54. De benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O-foutstatus van 0xc000009c. Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het menu.)

svchost.exe - Toepassingsfout en dan hetzelfde:
De instructie op 0x76f9b819 verwijst naar heheugen op 0x76fa5b54. De benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O-foutstatus van 0xc000009c. Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het menu.

dan komt er een blauw scherm met:
STOP: c000021a {Onherstelbare systeemfout}
Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken met de status: 0xc0000006 (0x00000000 0x00000000)
Het systeem is afgesloten

Wat kan er nog aan gedaan worden?

geen flauw idee maar je windows login dat is je welkom venster, als je je windows in komt
Dat is dacht ik je boot ini, dit alles ken je instellen bij Msconfig of bij je windows in je C :
En dan boot Ini map . Ik geef ook maar een gok je kan effe kijken, als ie dan nog meer harder tript zet je alles weer naar ze orginele staat.

Kom je nog wel in de Veilige modus? De-installeer dat Cobian Backup en doe daarna een Systeemherstel naar een datum voordat je probleem begon.

Kom je nog wel in de Veilige modus? De-installeer dat Cobian Backup en doe daarna een Systeemherstel naar een datum voordat je probleem begon.

nee, na F10 en booten vanaf HDD kom ik via veilige modus ook niet in systeem!

Ik begrijp niet helemaal wat sander bedoelt maar dat kan toch alleen als ik bij C kan komen?
Is er wat bekend over Cobian backup?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan