Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marike1996

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2015
Ik zou een systeemherstel doen 'Startup Menu' doen. Maar toen maakte ik een fout. Ik klikte perongeluk op 'Systeemherstel' in plaats van ' Microsoft Systeemherstel', wat inhoudt dat je de laptop naar fabrieksinstellingen hersteld. In paniek heb ik toen de laptop met de aan/uitknop ingehouden uitgezet.

Toen kreeg ik bij het opstarten de fout: Bootmgr ontbreekt. Ik kan geen Microsoft Systeemherstel meer maken volgens het Startup Menu.

Toen is me aangeraden een opstartherstel te doen met de installatie dvd van Windows 7.

Hierbij kreeg ik de volgende fout:
Probleemhandtekening 1: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 2: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 3: unknown
Probleemhandtekening 4: -1
Probleemhandtekening 5: ExternalMedia
Probleemhandtekening 6: 1
Probleemhandtekening 7: MissingBootManager

Is er iemand die hier iets mee kan? Want ik kan mijn laptopje nu helemaal niet meer gebruiken en daar baal ik best wel van..

Bij het laden van de hulpprogramma's krijg ik de fout: Het bestand of de map D:\ is beschadigd en onleesbaar. Voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Vervolgens lukt het me ook niet 'Stuurprogramma's' te laden van de dvd. Daarbij geeft hij de fout: De opgegeven locatie bevat geen informatie over uw hardware.

Ik weet niet meer welk bestand ik aan moet vinken om een goed Systeemherstel uit te voeren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan