Opstartprogramma verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjvogd

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Hoe kan ik iets veranderen in de toepassingen die automatisch opstarten. Er is namelijk een progje die elke keer opstart maar dit moet eigenlijk niet. (Het programma staat niet in de opstartmap)

Martijn

(Opstartmap? :confused: )
Start - Uitvoeren - msconfig - Opstarten - vinkje uitzetten bij die prog..

klik op uitvoeren en typ daar msconfig
klik op het tabblad opstarten en daar staan alle progjes die opstarten als windows start.
Hier kun je aanvinken wat er allemaal mag starten en wat niet.

succes!
groeten van,

OK, dank u,

Is er ook nog een manier om het programma helemaal uit die lijst te krijgen?

Bedoelt u het programma volledig verwijderen ?
Ga dan naar configuratiescherm, software en dan kunt u het programma op correcte manier deinstalleren.

Nee, volgens mij bedoelt mjvogd 't verwijderen van 't prog uit de opstart-lijst... Ik denk dat dat automatisch gaat... 't Maakt toch niet uit of ie nog in die lijst staat of niet?

Geplaatst door CiCi
Nee, volgens mij bedoelt mjvogd 't verwijderen van 't prog uit de opstart-lijst... Ik denk dat dat automatisch gaat... 't Maakt toch niet uit of ie nog in die lijst staat of niet?
Is inderdaad juist, zolang het niet aangevinkt staat, start het toch niet mee op.

Bij bijna elke prog dat je installeert komt er wel iets in wat je simpelweg kunt uitvinken.

Hier http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml kan je StartupControl downloaden, na installeren zie je in het configuratiescherm dat er een icoon is bijgekomen genaamd Startup.
Dit openen en uitvinken wat je niet wilt laten opstarten.
Ook kan je ze verwijderen.

Of start>run>regedit [enter], zie HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run en dezelfde onder HKEY_LOCAL_MACHINE

Welkom bij helpmij,

Je reageert op een topic uit 2003, volgens onze voorwaardes is het niet de bedoeling op oude topics te reageren. Om die reden gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan