Opstartscherm met foto's is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjen

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Na het prutsen en sukkelen met het installeren van een draadloze modem ben ik het opstartscherm voor de verschillende gebruikers op de computer kwijt. Nu heb ik enkel nog een klein inlogboxje waarin ik de naam telkens moet aanpassen.
Wie kan mij helpen??

Inloggen met administrator rechten.
Start / uitvoeren / control userpasswords2 / vinkje plaatsen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en blablabla".
Herstarten.

Bedankt voor de vlugge hulp. Dit bewuste vinkje staat echter aangevinkt en uitvinken - herstarten - aanvinken - herstarten gaf geen verandering. Grafische weergave van alle gebruikers nog niet terug.
Heb je nog een ideetje?

Heb "control userpasswords" een geprobeerd. Daar krijg ik de melding dat ik netware moet verwijderen om dit te kunnen aanpassen. Echter netware nergens te vinden...

Laatst bewerkt:
Staat ook in je gebruikersaccount, in configuratiescherm, bij "De manier waarop gebruikers zich af en aan melden" en het welkomsvenster gebruiken aanvinken.

Bedankt, maar nog steeds hetzelfde. Blijkbaar ligt het probleem bij Netware. Ik kan niks terugvinden van dat programma behalve bij Control panel staat een afkorting CNSW. Dit is van Netware, maar ik kan dat niet verwijderen. Ook via Add or remove programs kan ik er niet aan.

Een ideetje hoe ik dit zou kunnen verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan