Opstartscherm ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maps

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
115
Hallo iedereen, mijn zoon heeft vorig jaar een nieuwe computer gekocht met Windows XP Home erop. Maar daar hij een crack had van Windows XP Prof.geeft hij die nieuwe computer geformatteerd en de XP Prof. geïnstalleerd. Maar nu sedert een paar maanden iedere keer als hij zijn computer opstart komt er een scherm op met de mededeling dat het besturingsysteem die op zijn pc staat niet geregistreerd is en beter één zou kopen in de handel en die dan installeren. IK weet vele mensen die een niet geregistreerd besturingssysteem op hun pc hebben staan, maar dat heb ik nog nooit gehoord. Kan er iemand mij zeggen hoe hij dat kan verwijderen bij het opstarten. Hopende op een gunstig antwoord dank ik u.
Groetjes Pierre.
 
Dit is zeker niet de 1e keer dat dit wordt gevraagd op helpmij. Er zit niks anders (legaal) op dan of die home terugzetten waar je wel een key van hebt of Pro aanschaffen. Alle andere manieren zijn minder legaal en niet gewenst op helpmij
 
Het draaien van een illegale Windows versie wordt steeds lastiger aangezien Microsoft steeds nieuwere technieken bedenkt om gebruikers er van bewust te maken dat zij gebruik maken van een illegale Windows versie.

Gewoon de originele Windows XP Home terugzetten want om nou te zeggen dat Home zoveel echte nadelen heeft is ook weer niet zo. Ik heb altijd met een illegale Windows XP Professional gewerkt en sinds ongeveer een jaar met een legale Windows XP Home en dit bevalt me perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan