Opstartvolgorde windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey, beetje dom vraagje maar ik ben het vergeten. Hoe kan ik dingen in de opstartvolgorde van windows veranderen met software of gewoon in XP?

Alvast bedankt:D

Laatst bewerkt:
veranderen kan niet je kan wel aan en uit zeten in msconfig te typen in start uitvoeren.

Typ in uitvoeren msconfig en let heel goed op met wat je wijzigt!
wijzig alleen de dingen bij het tabblad "Opstarten" en kijk ook goed naar de locatie van de bestanden (Dat je geen bestanden van windows zelf afvinkt)

Groetjes tom

Hoe kan ik daar dan dingen bij toevoegen??? of wat moet ik dan in typen.. Ik wil namelijk een bestandje in de opstartvolgorde van windows zetten..

Daar kan je niks aan toevoegen.
Als je zelf wilt dat dingen opstarten bij het opstarten bij je computer moet je een snelkopeling in de map Opstarten zetten (Start > Alle programma's > Opstarten ).(bestand slepen met CTRL ingedrukt (dan maakt windows er vanzelf een snelkopeling van))

Of als het bij alle gebruikers moet : C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten

Daar alleen snelkopelingen inzetten (bestand slepen met CTRL ingedrukt (dan maakt windows er vanzelf een snelkopeling van))

Gr tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan