• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Optellen in één cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArieKanarie

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2010
Goedemiddag beste mensen.

Ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik hem duidelijk genoeg kan plaatsen, maar ik gok er toch maar op dat jullie mijn vraag begrijpen.

In een cel staat een getal, bv. 7.
Die 7 staat voor een artikel die bv. vandaag 7 keer verkocht is.
Is er een mogenlijkheid om, wanneer er morgen 10 verkocht worden, dan niet 17 in die bepaalde cel te toetsen, maar dat je dan 10 kan invullen en dat er dan automatisch 17 komt te staan.
En op dag drie worden er 4 verkocht, dan zou ik graag 3 willen invullen in die cel en dan moet er 20 staan.
Enz. enz. enz.

Ik begrijp het wel wanneer dit misschien te onduidelijk over komt, maar ik heb geen voorbeeld bestand hiervan.

Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag begrijpt en mij kan/wil helpen met een oplossing.

Na lang zoeken in dit forum kon ik niet zo'n zelfde vraag vinden, vandaar mijn oproep.

Met vriendelijke groet,

Arie

Kun je niet gewoon een lijst maken en invullen
Zie voorbeeld

of is dit te simpel gedacht ?

Snap alleen niet waarom je een 3 wil in toetsen als je er 4 verkoop ?!
Zal wel tik foutje zijn denk ik :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Het kan wel (zie bijlage) maar als je een typefout maakt, klopt je administratie niet meer.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Goedemiddag allen.

Allereerst mijn excuses voor het (te ?) laat reageren op de reactie's op mijn vraag.
Zoals (bijna) alle excuses, zo ook de mijne: druk !

Ik heb nog steeds dezelfde vraag open staan, maar ik heb een voorbeeldbestand gemaakt met hoe ik het zou willen.

Ik hoop dat jullie er naar willen kijken en misschien een oplossing hebben voor mijn "probleem".

Met vriendelijke groet,

Arie

Bijlagen

Ik heb de code van mijn vorige reactie in je bestand geplaatst.
Verder is er eigenlijk heel weinig aangepast.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan