jimowns
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2006
- Berichten
- 341
Hey,
Ik ben een klein Game launcher aan het maken, wanneer je het spel wilt spelen dat hij eerst volledig het bestand download en daarna update.
Maar heb een Version.dll gemaakt met daar een integer 0 in.
wanneer er in de Version.dll een integer 0 is opgeslagen, gaat hij naar num == 0 en download hij het bestand.
wanneer het bestand gedownload is moet er in de Version.dll +1 gebeuren. zodat hij dan naar regel num == 1. En wanneer het bestand van regel num == 1 is gedownload is.
Doet hij terug +1. Maar als je de Version.dll opend dat er 2 instaat. hij gaat dan naar regel num == 2 gaat en dat hij het bestand daarin download.
Het probleem is dat de Version.dll op 0 blijft staan en dat hij niet optelt.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg, Jim
Ik ben een klein Game launcher aan het maken, wanneer je het spel wilt spelen dat hij eerst volledig het bestand download en daarna update.
Maar heb een Version.dll gemaakt met daar een integer 0 in.
wanneer er in de Version.dll een integer 0 is opgeslagen, gaat hij naar num == 0 en download hij het bestand.
wanneer het bestand gedownload is moet er in de Version.dll +1 gebeuren. zodat hij dan naar regel num == 1. En wanneer het bestand van regel num == 1 is gedownload is.
Doet hij terug +1. Maar als je de Version.dll opend dat er 2 instaat. hij gaat dan naar regel num == 2 gaat en dat hij het bestand daarin download.
Het probleem is dat de Version.dll op 0 blijft staan en dat hij niet optelt.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Code:
WebClient Client = new WebClient(); // Nieuwe declaratie maken van WebClient
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
// download 1 : http://112.201.130.188:80/patch/3DDATA.rar 129MB ----> Nog inprogrammeren
// download 2 : http://112.201.130.188/patch/ARMORS.rar 26 MB
// download 3 : http://112.201.130.188/patch/DONATEARMORS.rar 149 KB
// download 4 : http://112.201.130.188/patch/GEM.rar 5.4 kb
// download 5 : http://112.201.130.188/patch/GEM%5bFIX%5d.rar 15 kb
Client.DownloadProgressChanged += new DownloadProgressChangedEventHandler(Client_DownloadProcesChanged);
Client.DownloadFileCompleted += new AsyncCompletedEventHandler(Client_DownloadHandler);
string Versie = File.ReadAllText("Version.dll");
Client.DownloadFileAsync(new Uri("http://112.201.130.188/patch/DONATEARMORS.rar"), @"DONATEARMORS.rar");
}
void Client_DownloadHandler(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
{
string Versie = File.ReadAllText("Version.dll");
int num = int.Parse(Versie) + 1;
if (!File.Exists(@"DONATEARMORS.rar") || num == 0 )
{
Client.DownloadFileAsync(new Uri("http://112.201.130.188/patch/DONATEARMORS.rar"), @"DONATEARMORS.rar");
}
if (File.Exists(@"DONATEARMORS.rar") && !File.Exists("GEM.rar") || num == 1)
{
Client.DownloadFileAsync(new Uri("http://112.201.130.188/patch/GEM.rar"), @"GEM.rar");
bool succes;
succes = rar.Open("DONATEARMORS.rar");
succes = rar.Unrar("/");
if (succes != true)
{
MessageBox.Show("Update DONATEARMORS.rar Failed");
}
else
{
num = int.Parse(Versie) + 1;
label4.Text = "Version: " + Versie;
MessageBox.Show("Success.");
}
}
if (File.Exists(@"DONATEARMORS.rar") && File.Exists("GEM.rar") && !File.Exists("GEM%5bFIX%5d.rar")|| num == 2)
{
Client.DownloadFileAsync(new Uri("http://112.201.130.188/patch/GEM%5bFIX%5d.rar"), @"GEM%5bFIX%5d.rar");
bool succes;
succes = rar.Open("GEM.rar");
succes = rar.Unrar("/");
if (succes != true)
{
MessageBox.Show("Update GEM.rar Failed");
}
else
{
num = int.Parse(Versie) + 1;
label4.Text = "Version: " + Versie;
MessageBox.Show("Success.");
}
}
}
Mvg, Jim
Laatst bewerkt: