JeroenMioch
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2007
- Berichten
- 215
Hier ben ik weer 
Ik heb een veld in een tabel [TBLcalamiteiten] genaamd schadebedrag.
Wat ik wil is dat als ik mijn formulier doorzoek op een aantal criteria het totale schadebedrag weergegeven word op mijn formulier.
Dus ik zoek op calamiteiten tussen datums 01-01-2009 en 01-01-2010 en daar rollen drie records uit. Per record is het schadebedrag 100 euro en dus wil ik de waarde 300 euro op het formulier hebben.
Ik heb het geprobeerd met Dsum maar dat gaat niet werken heb ik al gemerkt.
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt.

Ik heb een veld in een tabel [TBLcalamiteiten] genaamd schadebedrag.
Wat ik wil is dat als ik mijn formulier doorzoek op een aantal criteria het totale schadebedrag weergegeven word op mijn formulier.
Dus ik zoek op calamiteiten tussen datums 01-01-2009 en 01-01-2010 en daar rollen drie records uit. Per record is het schadebedrag 100 euro en dus wil ik de waarde 300 euro op het formulier hebben.
Ik heb het geprobeerd met Dsum maar dat gaat niet werken heb ik al gemerkt.
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt.