• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Optellen resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biereco

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ben op zoek naar de optie om bepaalde resultaten bij het behalen van b.v. de scoringskans 100% (opdracht) of 0% verloren, de waarde te tonen in een ander kolom. (gewonnen of verloren)

Heb een voorbeeld bijgevoegd wat (hoop ik) e.e.a duidelijk maakt van het geen ik bedoel.

Bijlagen

Hoi Jean-Paul,

Is bijna wat ik zou willen hebben.

Alleen zou kolom A bij 100 of 0% op nul moeten staan, de waarde zou verplaatst moeten worden naar de verborgen kolom, zodat de kolom potentie niet vervuild wordt met gewonnen of verloren opdrachten.

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben, maar alvast bedankt.

Dat gaat niet volgens mij , je moet toch een invoer cel hebben om te berekenen, ofwel een bijkomende kolom die als invoervak dient.

mvg Jean-Paul

mijn kennis is beperkt in Excel, maar mijn gedachte was om de waarde 100 of 0% de inhoud van kolom A te laten verplaatsen naar de te verbergen kolom.
Of deze waarde gelijk in de kolom gewonnen of verloren te plaatsen, mits dit gaat natuurlijk.

Bedankt, hier kan ik wel wat mee, alleen de H kolom is nu niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan