Optellen van fondsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anderrijk

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hoi

Momenteel ben ik bezig om een overzicht te maken in access van (aandelen)fondsen. Het idee erachter is dat er 1 centrale database (tabel) is (met velden: datum, fonds (wordt geselecteerd uit de tabel fonds), aantal, totaal_prijs), waarin alle aan en verkopen komen te staan. Uit deze database wil ik een overzicht PER fonds wat de huidige stand is. Dus per fonds 1 rij met aantal fondsen en totaal prijs per fonds.

Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Want die selectie naar 1 fonds per rij lukt me nog niet.

Want die selectie naar 1 fonds per rij lukt me nog niet.

Hallo,

hoe goed is je kennis van VBA?
Want dat zul je namelijk met VBA moeten doen.

Handiger lijkt het mij om een rapport te maken, waarin je per fonds onder elkaar aan- en verkoopgegevens zet.
In de voet van je rapport kun je dan eea totaliseren.

Rapoort kun je aansturen vanuit een formulier.
In het formulier zet je een lijst met alle fondsen.
Op basis van het gekozen fonds laat je je rapport openen.

Groet,

Tardis

Mijn kennis van vba is niet echt groot, maar ik weet wel hoe ik eenvoudige opdrachten in vba zet

Hoi

Momenteel ben ik bezig om een overzicht te maken in access van (aandelen)fondsen. Het idee erachter is dat er 1 centrale database (tabel) is (met velden: datum, fonds (wordt geselecteerd uit de tabel fonds), aantal, totaal_prijs), waarin alle aan en verkopen komen te staan. Uit deze database wil ik een overzicht PER fonds wat de huidige stand is. Dus per fonds 1 rij met aantal fondsen en totaal prijs per fonds.

Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Want die selectie naar 1 fonds per rij lukt me nog niet.

Ik ben zeer geïnteresseerd in jouw access bestand.
Ben me een beetje aan het verdiepen in access om dezelfde reden.
Kun je mij dit bestand zenden?
Bij voorbaat dank

Ik ben zeer geïnteresseerd in jouw access bestand.
Ben me een beetje aan het verdiepen in access om dezelfde reden.
Kun je mij dit bestand zenden?
Bij voorbaat dank

Ik heb dit project stop gezet, heb er de tijd niet voor om dit uit te puzzelen, dus helaas geen bestandje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan