• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Optellen van verschillende project uren op basis van maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ET4ks

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
LS,

Ik ben met een Sheet bezig waarin ik graag een totaal aantal afdelingsuren per maand van alle projecten wil zien. In de bijgevoegde sheet zit een voorbeeld met 2 projecten bij B20, B21 enz, zou ik graag het totaal aantal project uren zien die die maand gemaakt zijn.( niet alle maanden staan uitgetypt, enkel de start van de project fase de kolom daarvoor staat het aantal maanden wat de betreffende fase duurt.)

Liefst zou ik dit oplossen zonder macro's

Alvast bedankt

Bijlagen

Ik heb je projecten in een tijdslijn geplaatst zodat je in een oogopslag ziet wat er doen valt per maand.
Miscchien heb je er wat aan.

Bijlagen

Cobbe hartelijk dank voor de moeite. Ik denk niet dat dit is wat ik zoek. Wat ik nl. uit eindelijk wil doen is een grafiek maken van de kolommen A20:B137 en op die manier de belasting van het aantal FTE inzichtelijk te maken. (een FTE project forecast.)

Dan is dit dus wel de oplossing.:)

Beiden gecombineerd plus grafiek.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan