Ik heb een VBA probleem waar ik al enkele dagen meer aan het worstelen ben.
Het volgende is het geval:
Een medewerker vult het aan het eind van iedere dag het verbruik aan een bepaald hulpmiddel in in een textbox.
Deze invoer (dagelijks verbruikte hoeveelheid) wordt (na het klikken op commandbutton) weggeschreven naar Worksheet 'Verbruik'.
Iedere dag wordt er dus een waarde aan deze kolom toegevoegd. (in eerstvolgende lege cel in deze kolom)
Ik wil graag de som van het totale ingevoerde verbruik weergeven in een textbox.
Ik zoek dus VBA code die:
1) Kijkt welke cellen in kolom B gevuld zijn met waarden (muv B1, want dat is titel van kolom)
2) deze waarden selecteert
3) de totale som van deze waarden berekend
4) de uitkomst van deze berekening weergeeft in Textbox Verbruik.
In afwachting van jullie creatieve reacties...
Gr, Patrick
Het volgende is het geval:
Een medewerker vult het aan het eind van iedere dag het verbruik aan een bepaald hulpmiddel in in een textbox.
Deze invoer (dagelijks verbruikte hoeveelheid) wordt (na het klikken op commandbutton) weggeschreven naar Worksheet 'Verbruik'.
Iedere dag wordt er dus een waarde aan deze kolom toegevoegd. (in eerstvolgende lege cel in deze kolom)
Ik wil graag de som van het totale ingevoerde verbruik weergeven in een textbox.
Ik zoek dus VBA code die:
1) Kijkt welke cellen in kolom B gevuld zijn met waarden (muv B1, want dat is titel van kolom)
2) deze waarden selecteert
3) de totale som van deze waarden berekend
4) de uitkomst van deze berekening weergeeft in Textbox Verbruik.
In afwachting van jullie creatieve reacties...
Gr, Patrick