Optellen van werktijden in verschillende userforms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lampie173

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Berichten
260
Besturingssysteem
Windows 11 Pro
Office versie
Office 365
Goedemorgen Experts,

Ik ben bezig met een project om dagelijks een rapport te genereren, waarin de gedane werkzaamheden ingevuld moeten ingevuld (dmv comboboxen) maar ook de benodigde werktijden moeten worden ingevuld (dmv een combobox)
Ik gebruik voor de te genereren rapport per onderdeel arbeid een userform

Userform1 = Leefbaarheid
Userform2 = Reparatie
Userform3 = Sleutel Uitgifte
enz...

In alle forms wil ik een combobox zetten waarin ik de benodigde werktijd moet invullen
Tegelijkertijd wil ik op het userform de actuele totale werktijd zichtbaar maken.

vb.
In Form 'Leefbaarheid' vul ik naast de werkzaamheden ook de benodigde werktijd in, bv 0,25 (=kwartier) 0,50 (= half uur) enz
maar waarin ook de 'Totale Realtime werktijd' te zien is.....
Na het opslaan van deze gegevens
Ga ik het Form 'Reparatie' invullen dan is het de bedoeling dat ik
Tijdens het invullen van de werkzaamheden en de benodigde werktijd wil ik ook in dit form de 'Totale Realtime werktijd' zien

Dus welk Form ik ook open ik wil constant op de hoogte gehouden worden de 'Totale Realtime Werktijd'.
En als het form gesloten word dat de werktijden opgeslagen worden

Zie geknutseld voorbeeldbestand

Mijn hoop is dat ik weer van eventuele voorgestelde oplossingen kan leren.
Maar mijn ervaring is dat ik daarin eigenlijk nooit teleurgesteld ben.

Mvg,

Lampie
 

Bijlagen

Goedemiddag,

Is er echt niemand die mij wil/kan helpen?

Mvg,

Lampie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan