Optiarc DVD-RW

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Mijn Optiarc DVD-RW speler waarvan ik er twee heb er in zitten (SATA) daar van word de tweede nu herkend als een CD-ROM speler, ook is het DVD Icoon niet meer aanwezig. Werken doet hij prima, hij doet goed zijn werk maar toch hoe kan dit zomaar veranderen.
Ik gebruik Windows Vista Business al OS, onder beheren/opslag enz staat ook 1 DVD 1 CD-Rom iets wat ik ook vreemd vind.

Groetjes,

@xa.

Optiarc DVD-RW

Mijn Optiarc DVD-RW speler waarvan ik er twee heb er in zitten (SATA) daar van word de tweede nu herkend als een CD-ROM speler, ook is het DVD Icoon niet meer aanwezig. Werken doet hij prima, hij doet goed zijn werk maar toch hoe kan dit zomaar veranderen.
Ik gebruik Windows Vista Business al OS, onder beheren/opslag enz staat ook 1 DVD 1 CD-Rom iets wat ik ook vreemd vind.

Groetjes,

@xa.

Probleem is opgelost,

Oplossing: deze Computer > eigenschapppen > apparatenbeheer > ga naar dvd/cd-rom stations > en daar de dvd-rw selecteren en de instalatie ongedaan maken.

Start nu de pc opnieuw op en de nieuwe hardware word gevonden en de software geinstalleerd, en zie daar het DVD-RW Icoon staat er weer netjes terug en alles werkt weer perfect.

Groetjes,

@xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan