Optical drive device locked

Status
Niet open voor verdere reacties.

riccardodeboef

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
260
Ik heb een vraagje. Ik heb onlangs Windows Vista geinstalleerd. Daarna heb ik via Daemon Tools een virtuele DVD-speler aangemaakt waarmee ik een image van een DVD opstart. De eerste dagen had ik geen problemen. Wanneer ik nu echter op de snelkoppeling (met verwijzing naar de virtuele DVD-speler) klik, vraagt die om de DVD. Verder krijg ik gelijk een melding met "Optical Drive Device Locked". Heeft iemand een idee hoe dat op te lossen is?

BVD
 
Vraag is al opgelost. Ik heb de instellingen van Acer empowering technology bekeken. Hoewel alles hier al goed stond (optical devices waren unlocked) heb ik op aanpassen gedrukt, ze op "locked" gezet en vervolgens weer op "unlocked" en toen bewaard. Gek genoeg deed die het toen weer.

Ik stel maar geen verdere vragen, het werkt in elk geval.:thumb:
 
Vraag is al opgelost. Ik heb de instellingen van Acer empowering technology bekeken. Hoewel alles hier al goed stond (optical devices waren unlocked) heb ik op aanpassen gedrukt, ze op "locked" gezet en vervolgens weer op "unlocked" en toen bewaard. Gek genoeg deed die het toen weer.

Ik stel maar geen verdere vragen, het werkt in elk geval.:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem als jij had. Alleen heb ik een extra bijkomend probleem. Mijn Acer empowering technology doet het niet. Ik heb al een keer de Esettings van de Acersite gedownload (die voor Vista) maar hij blijft de melding geven dat deze versie een bekend conpatibiliteitsprobleem heeft met Vista.
Is er iemand die weet hoe ik nu de Empower Technoloy aan de praat kan krijgen?

Tot gisteravond deed mijn drive E (dvd-brander) en G (voor het mounten via Deamon tools) het gewoon nog.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan