• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Optie automatisch aanvullen gegevensblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

wriesen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2016
Forumleden,

Tijdens een training is me ooit getoond dat je een invoerblad kunt maken.
Een nieuwe regel, aansluitend op de reeds bestaande, gebruikte automatisch de formatering en de formules van de voorafgaande regels.
Ik onthield dat je de cellen dan als formulier moest definiëren. Maar zoeken in Excel helpt me nog niet verder.

Als je enig idee hebt waarop ik doel help me dan a.u.b. op weg!!!

Groet.

Ga in de gegevens staan en kies voor Tabel invoegen.

Dank voor je reactie Cobbe.

De "tabel" optie maakt een nieuwe regel aan op een tab in het laatste veld ven de laatste regel.
Ook niet alle formateringen worden meegenomen.

Daar kan ik weinig tegenin brengen omdat ik niet weet wat er bij u gebeurt maar in normale omstandigheden werkt dit naar behoren.

Hoi Cobbe,
Ok TS is nieuw maar
Ik droom van een ideale wereld waarin we niet tot het einde van ons dagen moeten zeggen plaats eens een relevant vb bestandje, jij niet?

Hoi Cobbe en gast0660,

Met het herdefiniëren van de voorwaardelijke opmaak is het formateringsprobleem opgelost.

Zoek nog wel steeds naar "die andere optie" die er volgens mij wel moet zijn.

Iemand nog een idee?

wriesen.

@gast0660

Ik denk dat je daar niet al te veel energie moet blijven insteken want dat is toch zeer vaak zinloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan