Optie beelscherm verdwenen uit configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

HoneyD

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hopenlijk kan iemand mij helpen met het volgend probleem.
Wanneer ik naar het configuratiescherm ga is de optie beeldscherm niet langer aanwezig.
Mijn vermoeden is dat het te maken heeft met een calibratieprogramma wat ik er ooit op heb gehad en weer uninstalled enige tijd geleden.
Heeft iemand enig idee hoe de optie weer zichtbaar te krijgen zonder her-install. ?
Bij voorbaat dank voor de reakties :D

Volgens mij is de verwijdering van die tool juist heel goed gelukt (zoals het hoort), want naar mijn bescheiden mening bestaat er bij een standaard Windowsinstallatie helemaal geen pictogram 'beeldscherm' in het configuratiescherm, wél een pictogram dat heet ''persoonlijke instellingen'. Is die niet aanwezig?

Laatst bewerkt:
Hi gast0225,

Die is er inderdaad, zelfde wanneer je rechtermuis op je bureaublad doet maar ik was van mening dat ook bij Vista de optie beeldscherm er was.........wellicht heb je helemaal gelijk en zit ik met mn hoofd nog teveel bij XP.
In ieder geval dank voor je reaktie !

Laatst bewerkt:
Overigens nog van harte welkom bij de Helpmij!

Het is wel zo dat ik vanwege mijn vidoekaart een extra icoontje heb in het configuratiescherm:

Nvidia control panel, maar dat is logischer wijze gerelateerd aan het merk videokaart én de installatie van de software van die videokaart.

Daarnaast heeft de installatie van het programma Adobe mij een icoontje in het configscherm opgeleverd : Adobe Gamma

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je welkom !
Adobe gamma.....helaas niet meer meegeleverd vanaf CS3, heb hem nog wel ergens opgeslagen staan, maar zover ik heb gezien schijnt het niet te werken bij Vista helaas. Ben toevallig vanmorgen ook weer op zoek geweest naar een goed kalibreerprogramma. Heb zojuist Spyder 3 Elite gedownload, hopenlijk werkt deze wel goed onder Vista.
Als fervent fotobewerker denk ik toch nog altijd met weemoed terug aan de goede tijden van XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan