optie "illustratie" ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
W98 met Office 97.

Invoegen, Figuur, .... en dan zou naast Uit Bestand ook de optie Illustratie er moeten staan.
Is dus niet zo.

Ik geef ouderen pc-instructie en doe dit àltijd zo, tot ik nu dit probleem vandaag op een (ddor mijzelf) schoon geinstalleerde pc had.

Ik heb office-setup gedaan, en clipart verwijderd en daarna bij een nieuwe setup gedaan.
Ik kan dus nog niet bij die gallery komen. Illustratie staat nog steeds niet in het menu.

Ik had daarnaast ook een aantal keer wat clipart gedownload, wat een aantal .cil bestanden geeft. Normaal voeg ik die toe door er gewoon op te dubbelklikken waarna ze in die clipgallery zijn opgenomen.
Dat lukt dus ook niet, gaat het venstertje om een programma aan die .cil bestanden te koppelen. (dus herkent die bestanden niet).

Wat kan ik doen?

Hoi, ik heb net bij mij gekeken en als je naar extra>aanpassen>tabblad opdrachten>invoegen en daar kan je ilustratie kiezen. Ik veronderstel dat je hem zo kan terugplaatsen.

Groetjes

Ik heb dat inderdaad gedaan. Optie Illustratie staat nu wel in het lijstje, maar is niet actief. Kan er dus nog niet zó bij komen.

Als je de cd van office terug opstart en dan toevoegen/verwijderen, dan onder office-hulpprogramma's> optie wijzigen, staat daar
populaire illustraties en clipgalerie aangevinkt?

Groetjes

Ja, inderdaad.
Ik heb ook al een keer die optie uitgezet en dus laten verwijderen. Later weer opnieuw aangevinkt en dus laten installeren. Maar probleem blijft. Ik snap er niks van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan