Opties bewerkingen in BIOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Welke opties kunnen we wijzigen in BIOS?,ik heb uiteraard problemen en kan door de problemen alleen in me Bios komen!,wat kan ik hier checken,controleren,wijzigen?
:confused:

Hoi Powerdome.
Mss is het eerst wel zo handig om wat meer info te geven over wat jouw probleem precies is.
Zo als foutcodes, opstart problemen kom je in windows of tot windows BSOD, enz enz. Op deze manier kan je beter hulp krijgen .
MVG..
Pred...

Met vista kom ik na bootmgr niet meer in me PC,alleen met DEL in me Bios

Met xp pro heb ik keuz menu na herstart toets F8 of F5 kan ik via cd rom alles herladen,systeemherstel uitvoeren of in veilige modus komen

Beide opties komen met blauw scherm na verloop van tijd,de PC komt regelmatig stil te staan (staat vast) moet dan opnieuw herstarten!.

Heb diversen complexe hadwarematige problemen,nog niet exact vast kunnen stellen wat er loos is..

Heb al diversen keren format c: toegepast draai nu op xp pro,alle updates opnieuw binnen halen...dan aankijken of bootmgr wegblijft,met de vista kwam deze bootmgr telkens uit het niets terug en kon ik niets,geen veilige modus geen F5 of F8 of F11 etc..wat dan werkt.alleen Bios kwam ik in,via dvd rom laden werkt ook niet dan,ook zo vreemd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan