opties in nero voor branden iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik wil mijn dvd speler updaten. Ik heb een prodecure gevonden en moet een bestand als iso branden op een cd met nero. ik moet dit ook doen:
Belangrijk is ook om met TAO (track at once) and finalize cd opties te branden (later toevoegen van bestanden UITZETTEN).
Waar is dat in te stellen.
ik las ook al hier op het forum dat je .iso kunt branden door naar file en dan iso branden aan te klikken, dat is bij mij niet mogelijk. ik heb Nero Burning rom SE versie 6.3.1.18 bundled

Hopelijk kunne jullie mij verder helpen

Laatst bewerkt:
Zie bijlage.

ISO branden met weinig muisklikjes:
klik bovenin in het menu "Recorder" en tot slot voor "image branden".

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    40,1 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
In de afbeelding van Pasja staat in venstertje: Disc at once, daar moet jij dus van maken Track at once.
Maar ga je firmware flashen? Als je geen problemen hebt, is dat echt niet nodig. En weet je absoluut zeker dat je de juiste versie, met het juiste serienummer, met de juiste uitgiftedatum hebt van de firmware? Anders maak je de speler onbruikbaar.

Edit: meestal kun je firmware voor een CD/DVD-speler flashen met een diskette. Logisch, want de spelers moeten even helemaal losgekoppeld zijn softwarematig.

Laatst bewerkt:
Scherp gezien (had ik over 't hoofd gezien) een derde pijltje had daar naartoe moeten wijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan