Opties outlook 2007 verandert automatisch terug na elke verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angryghosts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2011
Hallo, ik heb een e-mail adres geblokkeerd die regelmatig advertenties stuurt en ook het vinkje automatisch wissen van ongewenste e-mail aangevinkt. maar ik moet om het half jaar mijn wachtwoord resetten van die site en dan moet ik een e-mail link openen. maar dat adres is geblokkeerd :confused: dus wil ik dat e-mail adres verwijderen uit de lijst geblokkeerde adressen maar als ik dat doe en die e-mail wil ontvangen gebeurt er niks en als ik outlook afsluit en weer opstart staat het adres weer gewoon in de lijst met geblokkeerde adressen. :shocked: net als elke andere wijziging in de opties van ongewenste mail. maar bij andere opties niet van ongewensde e-mail verandert het wel blijvend. doe ik wat verkeerd of ligt het aan outlook? ik zit er al bijna 2maanden mee te knoeien maar nog niks heeft geholpen. ik kan op internet ook niets vinden. :(
ik hoop dat één van jullie iets weet :) ik kan nu niet meer op die site inloggen en een nieuw account aanmaken is geen optie dan heb ik geen gegevens meer op mijn account staan.:confused:

Mark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan