Opties voor leesvenster beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hindrikvink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Ik heb een vraag over het automatisch markeren als gelezen in outlook 2007.

Via een policy op onze DC is het nu zo ingesteld dat berichten niet als gelezen gemarkeerd worden op het moment dat de gebruiker ze selecteert. Een aantal gebruikers vinden dat handig, een aantal niet.

Mijn bedoeling is dus dat gebruikers dat zelf kunnen aanpassen in Outlook maar de opties zijn grijs onder het kopje Leesvenster in de outlook opties. Zit er nog ergens een policy in Server 2008 die er voor zorgt dat gebruikers daar niet bij kunnen? Iemand enig idee?

Wij hebben 3 2008 terminal servers met Outlook 2007. Daarnaast gebruiken wij Exchange 2010.

Wat ik weet is dat je lokaal op het werkstation bij optie's Email en dan outlook deelvenster Cat. knopje leesvenster, daar kan je als optie een tijd instellen voordat het bericht op gelezen gaat staan. Maar dan moeten wel de lokalebeleidsinstellingen dit toestaan en als dit via een policy geblokt wordt blijft inderdaad het knopje grijs en kan je het niet instellen. Het leuke van deze instelling is wel dat je toch kunt scrollen zonder dat de berichten op gelezen gaan staan. Voor ieder wat wils dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan