Opties voor systeemherstel werkt niet meer, help

Status
Niet open voor verdere reacties.

ensj68

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Een paar dagen geleden is mijn laptop vastgelopen (toshiba l40 serie). Normaal gesproken kan ik hem dan via de veilige modus opstarten maar dit lukt niet meer :( Ik krijg de melding; opties voor systeemherstel..kan het geinstaleerde programma niet starten. Klik op OK als u de computer wilt uitschakelen.
Tja, en ik wil de pc graag wel aan hebben. Wie kan me helpen? Wil nog geen recovery cd gebruiken omdat ik nog info op de harde schijf wil behouden.
Groetjes Angelique

:( Helpt ook niet Windows schijf in te zetten en via windows disck reparatie uitvoeren ?
je raakt niets dan kwijt, windows helpt je systeem alleen maar repareren ... Trouwens....welk windows heb je in laptop ?? :(
En dan nog kijk maar ff een handige tip over KLIK HIER !

Laatst bewerkt:
geen aparte cd

heb geen aparte cd, maar begrijp ik het nu goed dat ik die via de link die jij hebt doorgestuurd kan downloaden? Ik heb trouwens vista. Bedankt alvast!

Yep.... zoals je ziet die kan je downloaden..
Let maar op die grijs gemarkeerde ( instructie ! ) gedeelte ! of lees maar aandachtig alle instructies ... :D

Laatst bewerkt:
Helaas, probleem blijft

..heb cd erin gedaan maar helaas, ontvang dezelfde foutmelding en niet hetgeen wat er zou moeten komen. Nog verder suggesties???

Hoi,
welkom op Helpmij
download HirensBootCd en brand die met de bijgeleverde img-software op cd.
Deze cd is bootable, zorg dat je van cd kunt starten (Bios of functietoets) en kies in het zwart schermmenu voor Mini Xp. Let op, je eigen besturingssysteem wordt niet opgestart, Vanuit Mini Xp kun je je belangrijkste bestanden redden naar een externe schijf, usb-stick noem maar op. Probeer daarna je recoverydisk en als dat ook niet helpt zou het probleem je harddisk kunnen zijn.
Breng dan je laptop evt. naar de vakman.

Laatst bewerkt:
helaas

..laptop naar slimme vriend gebracht en die kreeg hem ook niet aan de praat. Wel harde schijf eruit gehaald en gegevens nu op een externe harde schijf kunnen redden. Ben nu op zoek naar een nieuwe, suggesties???
Bedankt voor al de hulp, heel fijn!!!

Graag gedaan en succes verder!
Voor suggesties betreffende een nieuwe laptop kun je beter een nieuwe vraag stellen in de sectie "hardware" subsectie "laptops" dan komt je vraag meteen bovenaan de lijst te staan.
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

waar???

dan? ik zie alleen vraag is niet opgelost staan...sukkel dat ik ben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan