Stanley19
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2002
Hoi,
Ik heb een 46 inch Samsung LCD scherm, 100 hz en FULL HD.
Daarnaast kijk ik digitale televisie van Ziggo. Bovendien laat ik het geluid lopen via een home cinema set, de Philips HTS3377/12.
Mijn vraag is hoe kan ik optimaal gebruik maken van mijn tv icm de digitale decoder en home cinema set. Hiermee bedoel ik beste geluid en beeld kwaliteit, want op sommige zenders vind ik het beeld zowel analoog en digitaal wat meevallen.
Ik heb nu :
Verder heeft mijn tv nog een hdmi aansluiting en een optische kabel IN, waarvan ik geen gebruik maak.
Hoor het graag
Ik heb een 46 inch Samsung LCD scherm, 100 hz en FULL HD.
Daarnaast kijk ik digitale televisie van Ziggo. Bovendien laat ik het geluid lopen via een home cinema set, de Philips HTS3377/12.
Mijn vraag is hoe kan ik optimaal gebruik maken van mijn tv icm de digitale decoder en home cinema set. Hiermee bedoel ik beste geluid en beeld kwaliteit, want op sommige zenders vind ik het beeld zowel analoog en digitaal wat meevallen.
Ik heb nu :
- een optische kabel lopen tussen mijn home cinema set en de tv
- een hdmi kabel lopen tussen mijn home cinema set en de tv
- een scart kabel lopen tussen mijn home cinema set en de tv (norm.aansluiting).
- een scart kabel en tv kabel tussen mijn digitale decoder en mijn tv (norm. aansluiting)
Verder heeft mijn tv nog een hdmi aansluiting en een optische kabel IN, waarvan ik geen gebruik maak.
Hoor het graag