optische muis niet, balletjes muis wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
op mijn pc werkt de optische muis niet meer (wel gedaan). Het rode lampje brandt wel .Een oude muis met een balletje doet het nog wel maar de knoppen daarvan zijn lam.

Als ik de optische muis aansluit op andere pc werkt deze probleemloos.

Ik heb geen andere muizen voorhanden.

Herkent iemand dit probleem, en zo ja, wat is er aan te doen?

Via welke poort heb je de optische muis aangesloten? En via welke die met bal?

Ik neem aan dat de optische via een USB-to-PS2 plugje verbonden is? Al via USB geprobeerd?

Ik neem aan dat de optische via een USB-to-PS2 plugje verbonden is? Al via USB geprobeerd?

Waarom neem je dat aan? Het zijn alle twee pure ps2 muizen. Probleem zou opgelost zijn als er nog ergens nieuwe balletjes muizen te koop waren :p

Misschien een heel stomme reactie van mij :o maar je hebt beide muizen toch niet tegelijk aangesloten? eentje op de ps2-poort voor de muis en eentje p de ps2-poort van het toetsenbord.

ha ha ha, nee hoor, ik werk met computers dus dat soort merkwaardige dingen doe ik allang niet meer, alhoewel: ik had pc voor iemand opgelapt, persoon neemt hem mee naar huis en belt op, de internetkabel pastte niet meer. Ik vond dat een merkwaardig fenomeen en ben gaan kijken, en inderdaad, de netwerkkabel pastte niet meer. Bleek dat ik het telefoonmodem had laten zitten en de netwerkkaart eruit had gehaald, moest natuurlijk andersom zijn, beetje dom dus van mij :o

probleem zayt hem dus toch in de optische muis, een nieuwe optische muis gaf geen problemen. Toch vreemd dat de oude optische muis het nog wel doet op 1 andere pc, op 2 andere werkt hij niet, allen met windows xp home up to date.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan