Opvolger van mijn MDA Vario

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Hallo,

Ik heb nu nog een MDA Vario, maar ik mag nu een nieuwe gaan bestellen. Ik heb nu TomTom met een losse GPS ontvanger.

Wat ik belangrijk vind in mijn opvolger:

Geintregeerde GPS
Uitschuifbaar toetsenbord.

Ik heb al even zitten zoeken, volgens mijn is de HTC Tytn II wel een goede, die aan al mijn eisen voldoet, maar die is nogt vrij prijzig. Op zich niet erg, maar kennen jullie een beteren? En is de HTC Tytn 2 inderdaad een goed toestel?

Alvast bedankt.
Sam
 
HTC mooi,goed en duur maar heeft wel mijn voorkeur.
ken je deze site http://www.gsmhelpdesk.nl/index.php
is leuk om alles met elkaar te vergelijken.
Mijn MDA gaat na zijn contract vervangen worden door een HT..en welke....minimaal gelijk aan de mda maar tegen die tijd zullen er andere modellen zijn.
Minimaal windows mobile 6
 
Maar ik wil me niet te veel doodstaren op te tytn 2. Zijn er andere goede toestellen die aan mijn wensen voldoen? Of is de tytn 2 op dit moment gewoon de beste die er is?
 
Laatst bewerkt:
De n95 van nokia is ook zeer mooi....
Heeft navigatie aan boord.
 
Maar die heeft geen uitschuifbaart qwerty-toetsenbord, zoals mijn mda vario nu ook heeft. En dat vind ik toch wel ideaal moet ik zeggen.
 
blackberry maar die heeft een vast toetsenbord....
uitschuifbaar....dan zit je aan mda of htc
 
Wat is je budget? Wil je je toestel halen los of met abonnement? Bij Vodafone is de TytnII nog best betaalbaar naar mijn mening (2jaar 27,50 met internet heeft mijn collega maar 60 Euro bijbetaald). Maar goed, hij is natuurlijk wel gelocked. Dus wanneer je van T-Mobile komt, zul je ivm de drie maanden opzegtermijn bij T-Mobile hem dus nog even in de kast moeten laten liggen.

De N95 heeft inderdaad GPS, maar met TOMTOM gaat het normaal gesproken niet werken.

De HTC Touch Cruise heeft geen uitschuifbaar toetsenbord, maar is volledig touchscreen, en heeft op het scherm wel een Qwerty-toetsenbord (wat best fijn schijnt te werken, maar ik spreek niet uit ervaring).

Verder zijn er op dit moment niet echt toestellen die algemeen verlrijgbaar izjn bij de providers met een GPS èn een qwertytoetsenbord. Binnenkort komt wel de E71 (opvolger van de E61i) van Nokia. Alleen weet ik niet of ze net als op de 6110 en de N95 (wiens GPS-chip trouwens sowieso niet echt iets om over naar huis te schrijven is) ook TomTom hebben geblokkeerd.
Wat overigens misschien ook wel een weten waard is is dat de sattellietontvangst met een interne GPS minder goed is als met een externe GPS.

De Blackberry 8820 en 8800 Monza hebben inderdaad ook GPS, maar aan blackberry's zitten hoge kosten verbonden kwa abonnement, en of daar ook andere software op draait dan Wayfinder en Google Maps, weet ik niet.

Oeps, had niet gezien dat het topic al wat dagen oud was... :confused:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan