nuzn
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2005
- Berichten
- 40
hallo
ik probeer voor mezelf een makkelijk document te maken om één en ander van geldstromen op te volgen binnen mijn werksituatie
in bijlage mijn excelleke totnogtoe
ik probeer het eerste tabblad als invulblad te houden, de rest zou ik liefst automatisch ingevuld zien
het tabblad functie zou eigenlijk bij het aanduiden van de functie op het eerste blad (kolom I) automatisch een optelling moeten maken van de bedragen die op die functie worden uitgegeven (waarschijnlijk kan dit met een macro, maar ik zie niet goed hoe er aan beginnen)
het tabblad gebied doet hetzelfde, maar dat alles opgeteld per gebied
idem voor tabblad begroting per begrotingsartikel
in het tabblad functie per gebied zou ik (zoals de naam al laat vermoeden) per gebied een overzicht willen krijgen van de totalen per functie (ook hier weet ik niet hoe dit in zijn werk gaat)
kan iemand mij op weg helpen aub?
groeten
nuzn
ik probeer voor mezelf een makkelijk document te maken om één en ander van geldstromen op te volgen binnen mijn werksituatie
in bijlage mijn excelleke totnogtoe
ik probeer het eerste tabblad als invulblad te houden, de rest zou ik liefst automatisch ingevuld zien
het tabblad functie zou eigenlijk bij het aanduiden van de functie op het eerste blad (kolom I) automatisch een optelling moeten maken van de bedragen die op die functie worden uitgegeven (waarschijnlijk kan dit met een macro, maar ik zie niet goed hoe er aan beginnen)
het tabblad gebied doet hetzelfde, maar dat alles opgeteld per gebied
idem voor tabblad begroting per begrotingsartikel
in het tabblad functie per gebied zou ik (zoals de naam al laat vermoeden) per gebied een overzicht willen krijgen van de totalen per functie (ook hier weet ik niet hoe dit in zijn werk gaat)
kan iemand mij op weg helpen aub?
groeten
nuzn