• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opvolging uitgaven

• Onderwerp starter Onderwerp starter nuzn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nuzn

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
hallo
ik probeer voor mezelf een makkelijk document te maken om één en ander van geldstromen op te volgen binnen mijn werksituatie
in bijlage mijn excelleke totnogtoe
ik probeer het eerste tabblad als invulblad te houden, de rest zou ik liefst automatisch ingevuld zien
het tabblad functie zou eigenlijk bij het aanduiden van de functie op het eerste blad (kolom I) automatisch een optelling moeten maken van de bedragen die op die functie worden uitgegeven (waarschijnlijk kan dit met een macro, maar ik zie niet goed hoe er aan beginnen)
het tabblad gebied doet hetzelfde, maar dat alles opgeteld per gebied
idem voor tabblad begroting per begrotingsartikel
in het tabblad functie per gebied zou ik (zoals de naam al laat vermoeden) per gebied een overzicht willen krijgen van de totalen per functie (ook hier weet ik niet hoe dit in zijn werk gaat)
kan iemand mij op weg helpen aub?
groeten
nuzn

Bijlagen

Ik denk dat je alles met SOM.ALS() kan doen. Simpel en doeltreffend.

Wat dacht je van de volgende?
Ik heb een en ander voor functie en gebied ingevuld.

Groeten
Thoralf

Laatst bewerkt:
thoralf
net gekeken en dat lukt prachtig! bedankt voor de snelle reactie
met dezelfde formule kan ik dus ook mijn tabblad begroting opmaken veronderstel ik?

verder: iemand een idee rond het tabblad 'functie per gebied'?

groeten
nuzn

Dan dus maar even het gehele sheet ingevuld.

Groeten
Thoralf

Laatst bewerkt:
fatastisch!
bedankt voor de (blijkbaar voor jou kleine) moeite die je er in stopte ...
ik kan weer verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan