hallo, ik zou graag een word document willen opvragen en openen in vb.net.
we hebben wel voorbeelden gezien i.v.m hoe men een document moet afprinten van word uit vb.net maar ik zou het graag willen in een textbox willen zien en daarin aanpassen.
Is dit mogelijk??
dit is de code voor het af teprinten en deze werk wel maar hij moet eerst de stap overgaan dat ik er getallen kan bijzet in did geval de percentage
vate Sub btnAttest_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnAttest.Click
Dim wordApp As New Word.Application
Dim doc As Word.Document
doc = wordApp.Documents.Add("F:\visual studio oefeningen\vb voorbeelden\VBNet2_Vbn\Attest.dot")
doc.Bookmarks.Item("naam").Range.Text = txtNaam.Text
'wordApp.Visible = True
doc.PrintOut()
CType(doc, Word._Document).Close(False)
CType(wordApp, Word._Application).Quit()
kan iemand me daarbij helpen?
:
we hebben wel voorbeelden gezien i.v.m hoe men een document moet afprinten van word uit vb.net maar ik zou het graag willen in een textbox willen zien en daarin aanpassen.
Is dit mogelijk??
dit is de code voor het af teprinten en deze werk wel maar hij moet eerst de stap overgaan dat ik er getallen kan bijzet in did geval de percentage

vate Sub btnAttest_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnAttest.Click
Dim wordApp As New Word.Application
Dim doc As Word.Document
doc = wordApp.Documents.Add("F:\visual studio oefeningen\vb voorbeelden\VBNet2_Vbn\Attest.dot")
doc.Bookmarks.Item("naam").Range.Text = txtNaam.Text
'wordApp.Visible = True
doc.PrintOut()
CType(doc, Word._Document).Close(False)
CType(wordApp, Word._Application).Quit()
kan iemand me daarbij helpen?
: