opzeggen abonnement door nieuwe algemene voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
249
Ik heb het onderstaande bericht ( zie bijlage) op lombox.nl zien staan. Zelf heb ik een kabelabonnement van wanadoo.
Heeft iemand anders hier ook iets van gehoord. Klopt dit bericht. Bellen naar de klantenservice helpt niet want er is een wachttijd van meer dan 30 min!!

Kan ik inderdaad van mijn abonnement af?

Alvast bedankt
 
zie bijlage van vorig bericht, ging even iets fout
 

Bijlagen

  • opzeggen.jpg
    opzeggen.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 81
Als casema inderdaad de voorwaarden veranderd dan mag je je abbonement opzeggen. Maar ik denk dat Casema daar ook wel officieel bericht van moet geven op hun website of via een mailing.

Cotje
 
Hmm k kan me wel herinneren dat we gister een brief kregen van Casema met enkele veranderingen en opzechttermijnen. Dus dit hebben ze geloof ik al wel gedaan hoor.
 
is dat zo? dan zal ik de post even in de gaten houden
op de site staat volgens mij nix
 
Hmm ja op de site heb ik nog niet gekeken. Maakt mij oko niet uit me pa beslist erover :p.

Maar ik zag die brief op tafel liggen. Met enkele 'mededelingen'
 
Ik zal even kijken.


Helaas de brief zit al in de vuilniswagen. Maar ik denk dat gewoon iedereen dei een aboo heeft bij Casema die breif gewoon krijgt. Duurt bij de een wat langer dan de ander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan