Opzeggen binnen een jaar wat kost het??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitradiofm12

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Ik heb nu KPN internet voor een jaar als ik het nu zou opzeggen wat zou mij dat gaan kosten?

Bij de meeste providers is het zo dat je de restant termijnen alsnog moet voldoen als je abbo om welke redenen dan ook per direct wordt beeindigd.
Als je nu opzegt om na het eerste jaar je abbo te beeindigen kost het je niets.
Maar meestal is dit termijn 1 of 2 maanden voor het einde van je abbo.
Kijk eens bij de voorwaarden van je provider.

Ik heb nu KPN internet voor een jaar als ik het nu zou opzeggen wat zou mij dat gaan kosten?

Hoi,

Eén van mijn klanten wil ook over van KPN naar een kabelprovider.
Het gekke is, dat werd aangegeven dat opzeggen niet eerder kon dan drie maanden voor afloop van het abonnementsjaar ......
En aangezien je inderdaad bij kpn minstens twee maanden van tevoren SCHRIFTELIJK moet opzeggen, heb je dus maar één maand .....
Slim van kpn ........
Ik zou het opzeggen trouwens 'met ontvangstbevestiging' (of zoals het vroeger heette 'Aangetekend') doen. Ook bij kpn heb ik de ervaring dat ze doodleuk doen of ze je opzegging nooit ontvangen hebben en dat zijn de kosten van aangetekend wel waard denk ik .....

Even terzijde :)

Aangetekend en ontvangstbevestiging zijn twee aparte zaken. Je kan het aangetekend versturen en je kan het aangetekend MET ontvangstbevestiging versturen.In het tweede geval krijg je dus keurig een kaartje met handtekening thuis en in het eerste geval niet. Ik stuur het met zulke zaken altijd met ontvangstbevestiging op. Kunnen ze er nooit onderuit !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan