Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
sorry ging wat mis.
Ben reeds een eind op weg.
Heb er echter nog een vraag over.
@Keerlke1,
Graag ook wat neerzetten in plaats van alleen een citaat. Ik heb de citaten nu verwijderd.
Keerlke1 wat is nu eigenlijk de clou van al je postings ? je quote je eigenen mits het uploaden van een voorbeeldje zouden de helpers veel meer te weten komen dan 10 regels van je uitleg . Ik denk dat je de helpers van je topic gaat afhouden door dit soort van postings dat je nu aan het doen bent . Mijn suggestie voorbeeldje graag
lees ook eens de posting van Crach , waarom telkens een quote ( citaat ) als antwoord ?Bijv.
Artnr100 totaal 10 st. 12,3 m2
Artnr200 totaal 6 st 4,8 m2
@Trucker10
Het kan zijn dat ik er ook helemaal naast zit met de formules, er wordt nl ook gevraagd voor een VBA oplossing. Ik heb de topic diversen malen door gelezen maar het blijft onduidelijk voor mij. Wat mij betreft mag de TS zijn vraag opnieuw stellen in deze topic.
Met vr gr
Jack
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.