Hallo,
Mijn zwager heeft mij gevraagd om wat in Excel in elkaar te zetten voor zijn kleinschalige reparatiebedrijfje van horloges.
Het gaat dus om het vastleggen van de winkel, eigenaar horloge , type en s/n en wat er aan scheelt. Ook moet er gefactureerd kunnen worden en natuurlijk op serienummer gezocht kunnen worden wat er zoal in het verleden aan gebeurd is.
Is er iemand die al eens zoiets heeft gemaakt of kan mij naar een voorbeeld verwijzen ?
Dan heb ik een leidraad en kan ik dit verder uitbouwen/aanpassen.
Rob
Mijn zwager heeft mij gevraagd om wat in Excel in elkaar te zetten voor zijn kleinschalige reparatiebedrijfje van horloges.
Het gaat dus om het vastleggen van de winkel, eigenaar horloge , type en s/n en wat er aan scheelt. Ook moet er gefactureerd kunnen worden en natuurlijk op serienummer gezocht kunnen worden wat er zoal in het verleden aan gebeurd is.
Is er iemand die al eens zoiets heeft gemaakt of kan mij naar een voorbeeld verwijzen ?
Dan heb ik een leidraad en kan ik dit verder uitbouwen/aanpassen.
Rob