opzetten clienten database (template?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyman1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Ik ben bezig met opstarten database voor clienten maar loop hierin toch behoorlijk vast.
Ik heb een eigen praktijk (psycholoog) en wil de gegevens van mijn clienten bijhouden (ook gesprek dossiers) maar ook de contactmomenten en huiswerkopdrachten en of ze wel of niet zijn gekomen.
Ook heb ik contact met diverse bedrijven waarbinnen verschillende verwijzers clienten aanmelden.
Dezeverwijzers melden meerdere clienten aan maar vaak met andere diensten (trajecten) als coaching/ burnout/depressie etc

Kent iemand hier een tempate voor die ik kan aanpassen of kan iemand me op weg helpen?

Alvast hartelijk dank!

Beste Charles,

Ik werk met access 2010.
De links ken ik maar zit niet iets tussen wat aan te passen is naar meer mijn situatie.
Er zijn natuurlijk wel allerlei commeciele pakketten, relatiebeheer etc, maar het is veel leuker als
zelf iets kan vinden wat je dan verder aanpast.
Ik heb nog geen site gevonden die echt veel verschillende templates heeft.

Groet,

Rob

Beste Bart,

Dank je wel voor je reactie.
Ik ken dit programma inderdaad. Het lastige is, ik heb opdrachtgevers en clienten. De client zie ik dan als bedrijf en de opdrachtgever als contactpersoon.
Alleen is dan de contactpersoon dit bij veel verschillende bedrijven terwijl ik de informatie over de contactpersoon samen wil hebben.
zo wil ik ook kunnen zien hoeveel clienten een opdrachtgever/contatcpersoon heeft aangemeld en welke diensten... Ook wordt het moeilijk om de client consequent te zien alsl bedrijf.
zover ik heb kunnen zien wordt dit vanuit deze database heel moeilijk.
Groet,

Rob

Rob,

Bert heeft je een startpunt aan de hand gedaan.
Je zult eea zelf aan moeten passen naar jouw wensen.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan