Fermacelli
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jun 2011
- Berichten
- 34
Beste Excel kenner,
Zelf ben ik bezig met een klein engineerings project op het gebied van verbruik van verpakkingsmateriaal.
Ik merk dat we veel data omslachtig verzamelen (voorbeeld: we slaan dagelijks een verbruikslijst op in Excel op (jaarlijks +200 bestanden).
Dit is naar mijn mening erg omslachtig en daarom ben ik op zoek naar een bestand waar men op jaarbasis het verbruik registreert in een bestand.
Stap 1: Registreren verbruik
Stap 2: Klik op Save
Stap 3: Data wordt verplaatst naar werkblad Boekingen (Kolom A Datum, Kolom B verbruik product 1, Kolom C product 2, etc.
Kan iemand van jullie me misschien hier bij helpen?
Ben erg benieuwd naar welke functies etc ik moet gebruiken.
In de bijlage heb ik een opzet, maar mijn kennis is niet toereikend.
Het is namelijk erg lastig te googlen voor zulke functies en zelf het een en ander uit te pluizen.
Heel veel dank alvast!!
Met vriendelijke groet,
Koen
Zelf ben ik bezig met een klein engineerings project op het gebied van verbruik van verpakkingsmateriaal.
Ik merk dat we veel data omslachtig verzamelen (voorbeeld: we slaan dagelijks een verbruikslijst op in Excel op (jaarlijks +200 bestanden).
Dit is naar mijn mening erg omslachtig en daarom ben ik op zoek naar een bestand waar men op jaarbasis het verbruik registreert in een bestand.
Stap 1: Registreren verbruik
Stap 2: Klik op Save
Stap 3: Data wordt verplaatst naar werkblad Boekingen (Kolom A Datum, Kolom B verbruik product 1, Kolom C product 2, etc.
Kan iemand van jullie me misschien hier bij helpen?
Ben erg benieuwd naar welke functies etc ik moet gebruiken.
In de bijlage heb ik een opzet, maar mijn kennis is niet toereikend.
Het is namelijk erg lastig te googlen voor zulke functies en zelf het een en ander uit te pluizen.
Heel veel dank alvast!!
Met vriendelijke groet,
Koen