Beste,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een GTX 560 videokaart gehaald.
Ik heb deze kaart aangesloten op het moederbord, HDMI kabel erin van het beeldscherm, maar toen zat ik met het volgende probleem.
Mijn vorige kaart (geforce 9600) heeft maar 1 PCI-E 6 polige aansluiting nodig voor de stroom.
Maar de GTX heeft 2 PCI 6 polige aansluitingen nodig (zie voorbeeld bijlage 1)
Omdat ik maar 1 kabel (zie bijlage 2) heb die ik in de kaart kan stoppen, werkt mijn nieuwe kaart nu niet.
Nu ben ik opzoek naar een extra PCI-E 6 kabel.
Op mijn voeding heb ik de volgende openingen (bijlage 3).
- 1x vrije PCI-E 6 slot
- 1x vrije PCI-E 8 slot
- 4x MOLEX 4 pin/Floppy/Sata slot
Verder heb ik 1 vrije MOLEX stekker.
Het meest logisch lijkt mij dat ik een kabel nodig heb met aan de beiden kanten een PCI-E 6 polige aansluiting. Deze kon ik vinden op de volgende site:
http://www.cmstore.eu/parts-replace...i-e-6-8-pin-modular-flat-cable-free-shipping/
Van deze site weet ik alleen niet of het een echte site is, maar nergens anders kan ik deze kabel vinden.
De lengte van mijn voeding naar mijn videokaart is ongeveer 30cm.
Als ik deze kabel koop van deze site, is dan mijn probleem verholpen? Of moet ik een andere kabel kopen?
Alvast bedankt voor het beantwoorden!
Groeten,
Ramon
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een GTX 560 videokaart gehaald.
Ik heb deze kaart aangesloten op het moederbord, HDMI kabel erin van het beeldscherm, maar toen zat ik met het volgende probleem.
Mijn vorige kaart (geforce 9600) heeft maar 1 PCI-E 6 polige aansluiting nodig voor de stroom.
Maar de GTX heeft 2 PCI 6 polige aansluitingen nodig (zie voorbeeld bijlage 1)

Omdat ik maar 1 kabel (zie bijlage 2) heb die ik in de kaart kan stoppen, werkt mijn nieuwe kaart nu niet.

Nu ben ik opzoek naar een extra PCI-E 6 kabel.
Op mijn voeding heb ik de volgende openingen (bijlage 3).

- 1x vrije PCI-E 6 slot
- 1x vrije PCI-E 8 slot
- 4x MOLEX 4 pin/Floppy/Sata slot
Verder heb ik 1 vrije MOLEX stekker.
Het meest logisch lijkt mij dat ik een kabel nodig heb met aan de beiden kanten een PCI-E 6 polige aansluiting. Deze kon ik vinden op de volgende site:
http://www.cmstore.eu/parts-replace...i-e-6-8-pin-modular-flat-cable-free-shipping/
Van deze site weet ik alleen niet of het een echte site is, maar nergens anders kan ik deze kabel vinden.
De lengte van mijn voeding naar mijn videokaart is ongeveer 30cm.
Als ik deze kabel koop van deze site, is dan mijn probleem verholpen? Of moet ik een andere kabel kopen?
Alvast bedankt voor het beantwoorden!
Groeten,
Ramon