Opzoek naar Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgreev

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Hallo Mensen,

Ik ben opzoek naar een laptop kunnen jullie me wat aan raden of adviezen geven.
Er zijn een aantal functies die ik sowieso erop wil hebben namelijk: een aansluiting voor een 5.1 stereo installatie(Logitech z5100), een HD Scherm, een goede videokaart, 16 tot 18 inch beeldscherm, en als dat mogelijk is een aansluiting voor een tweede beeldscherm waar je ook een ander beeld op kan krijgen.

De merken Dell, Acer, HP en Medion zijn naar mijn mening de beste merken en het liefst heb ik een van die.
Budget heb ik niet echt wil eerst kijken of alles wat ik wil in een laptop mogelijk is.
Hopelijk kan iemand hier wat mee.

Mvgr Jurriaan

Hoi,,

Wat is je budget en waarvoor ga je hem gebruiken? en denk dat je je mening moet herzien Acer en Hp behoren niet tot de beste merken helaas maar waar.

Ik ga hem met name voor privé gebruiken en af en toe school.
Budget ongeveer 800,-.

Acer en HP niet goed? Welke Volgens jou dan wel nog??

Hoi,

Denk dat je Toshiba, Asus en msi wel tot de betere merken kan rekenen.

HP is kwalitatief aardig gezakt de laatste jaren. Dus dan zit je aan Toshiba, MSI, Asus wel in de aardige richting.

Kan HP ook niets aan doen.
Mensen willen steeds meer voor minder geld.
En dat gaat niet samen.

Heeft iemand miss een suggestie?:D
Is denk ik wel moeilijk met alle specificaties he!

Hoi,

Je schrijft ongeveer 800 euro dan is deze volgens mij de komt dichtbij de specificatie die je wil.

Dankjewel Modag,

Ziet er zo goed uit.
Kan er niet helemaal achter komen op er een tweede beeldscherm op kan met een ander beeld dan dat van de laptop.
En of je er een 5.1 Stereo installatie op aan kan sluiten.

Ja hoor je kan ergewoon een 5.1 stereo instalatie op aansluiten..
èn hij ondersteund twee beelscherms (DVI)

Hoi,

Antwoord is al gegeven maar inderdaad moet dat lukken.:thumb:

Okeej dankjewel:D

En op dat tweede beeldscherm kan ik daar ook een ander beeld op krijgen dan op dat van de laptop? of Kan dat sowieso met behulp van software?

Okeej dankjewel:D

En op dat tweede beeldscherm kan ik daar ook een ander beeld op krijgen dan op dat van de laptop? of Kan dat sowieso met behulp van software?

Als jij een tweede taakbalk bedoelt, dit kan met Ultramon.

Super!!! Bedankt voor de snelle reacties!!:D

Bedoel dan je bijv. op het beeldscherm van de laptop een film kijkt en op het ander beeld scherm aan het msn'en bent.

Dat is normaal toch mogelijk of alleen met behulp van een bepaald soort programma

Volgens mij gaat het hem alleen om het beeld maar kan het mis hebben :D

Dat je bijv twee bureaubladen hebt OF twee verschillende schermen.
Dus op de een een film kijken en op de ander bijvoorbeeld msnen
Dat kan toch wel?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan