Opzoek naar low budget laptop voor gaming & studie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipo1993

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2013
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop die goede game prestaties levert en zowel goed is voor het gebruik van studie (microsoft office en dergelijke)

Ik heb het niet over mega game prestaties, ik heb het voornamelijk over online gaming zoals World of Warcraft & league of legends waarbij het mij voornamelijk gaat om het niet hebben van LAG...

Ik beschik over een erg laag budget, ik heb slechts €650 te besteden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groet,

Skipo1993

Zoals aangegeven in de chat, en voor de zekerheid dat je het linkje niet kwijt geraakt: ik denk dat dit het beste is wat je voor jouw budget kunt krijgen: Toshiba Satellite L850-1L8

De link die ik net stuurde heeft een Nvidia GPU ik zou nooit voor AMD kiezen als ik ook een beetje wil gamen.

maarja, het is wel mogelijk op de laptop die kipje laat zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Robjees, ga je maar eens verdiepen in hoe het daadwerkelijk zit. Die laptop met een GT610M erin is nog een slechtere videokaart dan de onboard IGP van Intel. Als je een beetje spelletjes wil spelen kan je dus veel beter een HD7670M hebben dan dat prut videokaartje van Nvidia.

Het is onzin om te zeggen dat je per se Nvidia of per se AMD nodig hebt om te kunnen gamen, op beide kan je gamen onder voorwaarde dat je een fatsoenlijke videokaart pakt!

De link die ik net stuurde heeft een Nvidia GPU ik zou nooit voor AMD kiezen als ik ook een beetje wil gamen.

Ik geef hier mijn mening ik zeg niet dat het niet mogelijk is en als je leest wat ik veder zeg zie je ook dat ik zeg dat het ook mogelijk is in die van jou.

Het is onzin om te zeggen dat je per se Nvidia of per se AMD nodig hebt om te kunnen gamen.
waar heb ik dit gezegt?

Lijkt mij heel duidelijk dat je hier zegt dat je geen AMD moet kiezen als je wilt gamen.

Nogmaals: op de GT610M kan je absoluut niet gamen, dan kan je beter de ingebouwde graphics van de processor pakken.

ik heb het even nagekeken en daar heb je indd gelijk is maar games als LOL & WOW gaan prima draaien op deze laptop, lees eens waar zie jij het woord moet? ik zeg telkens waar ik voor zou kiezen. kippp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan